یکی از نیازهای اساسی رفسنجان، دانشگاه فرهنگیان است
کد خبر: 3841673
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
انارکی‌محمدی:

یکی از نیازهای اساسی رفسنجان، دانشگاه فرهنگیان است

گروه اجتماعی - نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به شرایطی که در رفسنجان وجود دارد و این شهر دارای 12 دانشگاه است و ظرفیت‌های بسیار خوبی را دارد لذا یکی از نیازهای اساسی رفسنجان و استان کرمان دانشگاه فرهنگیان است.

به گزارش ایکنا از کرمان، احمد انارکی‌محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی امروز پنجشنبه، 21 شهریور در دیدار با رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان با اشاره به کمبود نیروی معلم در استان کرمان و نیز راه‌اندازی اولین مرکز دانشگاه فرهنگیان شمال استان کرمان در رفسنجان گفت: این مرکز در رفسنجان اول مهر امسال دانشجو پذیرش کرده است و دانشجویان مشغول به تحصیل خواهند شد و پس از فارغ‌التحصیلی می‌توانند مشغول به کار شوند.
وی افزود: توجه به شرایطی که در رفسنجان وجود دارد و این شهر دارای بیش از 12 دانشگاه است و ظرفیت‌های بسیار خوبی را دارد لذا یکی از نیازهای اساسی رفسنجان و استان کرمان دانشگاه فرهنگیان است.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اول مهر امسال دانشجو در دانشگاه فرهنگیان رفسنجان پذیرش شده و این دانشگاه به عنوان مرکز دانشگاه فرهنگیان شمال استان کرمان راه‌اندازی می‌شود و سال‌های آینده با توجه به کمبود معلمی که داریم امیدواریم بتوانیم این کمبود را جبران کنیم.
انارکی‌محمدی تصریح کرد: در حال حاضر تعدادی از دانشجویان فرهنگی رفسنجان و سایر شهرهای شمالی استان در بندرعباس و هرمزگان در حال تحصیل هستند که می‌توانند از اول مهر ادامه تحصیلشان را در رفسنجان بگذرانند.
انتهای پیام

captcha