مسجد سنگر محکمی مقابل حمله‌های دشمن است
کد خبر: 3835277
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰

مسجد سنگر محکمی مقابل حمله‌های دشمن است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام‌جمعه کرمان با بیان اینکه مسجد سنگر محکمی مقابل حمله‌های دشمن و محفل انس بندگان خدا در مسیر قرب خداست، گفت: مسجدها سنگر است و این سنگرها را باید محکم حفظ کرد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام‌جمعه کرمان امروز، 25 مردادماه در خطبه‌های نماز جمعه کرمان گفت: یکی از صفات افراد معاد محور خدا ترسی است و بعضی‌ها در حرف خدا محور هستند اما چون اعتقاد عمیق ندارند دچار شرک هستند.

وی با اشاره به روز بازگشت آزادگان افزود: بعضی از آنها در مدیریت‌هایی در نظام خدمت می‌کنند و به‌عنوان حجتی در بین ما هستند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه مسجد سنگر محکمی در مقابل حمله‌های دشمن و محفل انس بندگان خدا در مسیر قرب خداست، بیان کرد: مسجدها سنگر است و این سنگرها را باید محکم حفظ کرد.

علیدادی‌سلیمانی با تبریک عید غدیر عید بزرگ اسلامی تصریح کرد: بعد از نبوت سه خطر عمده اسلام را تهدید می‌کرد و انحراف‌ها از دل کسانی که ظاهر بین بودند اتفاق می‌افتد و این خطر را در تاریخ می بینید.

وی با بیان اینکه خطر دوم بدعت‌ها بود، اظهارکرد: خطر سوم خطر حذف دین از صحنه و سبک زندگی مردم است که رسالت امامت در مبارزه با این سه خطر است، کسانی که دنبال خط تحریف و خط آوردن بدعت‌ها بودند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه در ارتباط با غدیر در سه محور باید به خوبی بحث شود، تأکید کرد: محور اول جایگاه امامت است، محور دوم اینکه شأن و جایگاه اولین امام به بهترین وجه تبیین شود و محور سوم ادامه امامت و ولایت فقیه است که جانشین امام معصوم است و غدیر را آنگونه که هست بیان کنید.
انتهای پیام

captcha