امروزه حمله دشمن به مغز جوانان و کانون خانواده است
کد خبر: 3834938
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

امروزه حمله دشمن به مغز جوانان و کانون خانواده است

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در گام دوم انقلاب از خبرنگاران انتظار می‌رود تا همت کنند، هم‌اکنون بلوغ انقلاب فرا رسیده است، دیروز گلوله بر سینه جوانان اصابت می‌کرد اما امروزه حمله دشمن به مغز جوانان و کانون خانواده است.

به گزارش ایکنا از کرمان،سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان در نشست خبری که امروز چهارشنبه، ۲۳ مرداد برگزار شد، گفت: امنیت جنبه‌های تازه‌ای به خود گرفته است و مسلماً ‌‌این شرایط همکاری اصحاب رسانه بسیار ارزشمند است، رسانه‌ها نقش‌های زیادی را در آن ایفا می‌کند.

وی افزود: در گام دوم انقلاب هم از خبرنگاران انتظار می‌رود تا همت کنند هم‌اکنون بلوغ انقلاب فرا رسیده است، دیروز گلوله بر سینه جوانان عصابت می‌کرد اما امروزه حمله دشمن به مغز جوانان و کانون خانواده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: قانون‌شناسی و کیفرشناسی از دیگر مسائل مهم است، اگر مردم از این موضوعات با خبر باشند شاید هیچگاه برخی از جرائم را مرتکب نمی‌شدند، گاهی مجازات جرم بازدارنده ارتکاب جرم است.

وی ابراز کرد: فرهنگ را بین مردم بالا ببریم و بتوانیم مسئول‌سازی کنیم، با مسئول‌سازی عامل اصلی ارتکاب جرم را پیدا کنیم و از تکرار آن جلوگیری خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اهمیت انتشار اخبار پلیس در رسانه‌ها گفت: پرداختن به خبر در لحظه بسیار مهم است مبادا با تکرار خبر قبح این جرم شکسته شود.

احمد یوسفی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمان نیز در این جلسه بیان کرد: نیروی انتظامی استان کرمان در همراهی رسانه‌ها رتبه اول کشور را دارد در این مدت بیشترین تعامل را با خبرنگاران داشته‌ایم و تمامی اخبار انتشاری رسانه‌های استان کرمان رویکرد پیشگیرانه داشته است.

انتهای پیام

captcha