اعطای ۲ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان توسط خیریه کوثر رفسنجان
کد خبر: 3833926
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵

اعطای ۲ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان توسط خیریه کوثر رفسنجان

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل خیریه کوثر رفسنجان گفت: از ابتدای تأسیس این مؤسسه تاکنون، ۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال از یک میلیون تا سقف ۵ میلیون تومان بدون کارمزد به متقاضیان نیازمند ارائه شده است.

محسن اسماعیلی، مدیرعامل خیریه کوثر رفسنجان در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان، گفت: این مؤسسه از سال 90 با هدف تأمین جهیزیه دختران نیازمند در رفسنجان شکل گرفت و تاکنون نیز بیش از 950 سری جهیزیه تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

وی تصریح کرد: نیازمندانی که مراجعه می‌کنند پس از نام‌نویسی تحقیقاتی با حفظ عزت و کرامت از این خانواده‌ها توسط گروه مورد اعتماد خیریه انجام می‌شود و نیازمندان واقعی به حمایت‌های لازم می‌رسند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال ۴۰ کمک هزینه جهیزیه به نیازمندان اهدا شد، بیان کرد: علاوه بر تأمین جهیزیه دختران نیازمندی که سرپرست ندارند یا بدسرپرست هستند، صندوقی داریم که خیران کمک‌های نقدی خود را به آن واریز می‌کنند که از طریق آن تسهیلات اشتغالزایی به نیازمندان اعطا می‌شود.

وی اظهار کرد: از ابتدای تأسیس این مؤسسه تاکنون، 2 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال از یک میلیون تا سقف 5 میلیون تومان بدون کارمزد به متقاضیان نیازمند ارائه شده است در کنار این امر خداپسندانه، توزیع غذای گرم بین نیازمندان را داریم که به علت ناتوانی و بیماری برای آن‌ها غذای گرم تهیه می‌شود.

انتهای پیام

captcha