خانواده‌های شهدا، میراث‌داران فرهنگ انقلاب اسلامی هستند
کد خبر: 3829415
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴

خانواده‌های شهدا، میراث‌داران فرهنگ انقلاب اسلامی هستند

گروه فرهنگی ــ فرمانده سپاه شهرستان پارس‌آباد گفت: امنیت و آرامش امروز کشورمان مرهون صبر و ایثار آزادگان و جانبازان است و همیشه قدردان خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان و جانبازان سرافراز به‌عنوان میراث‌داران فرهنگ انقلاب اسلامی هستیم.

با ایثارگری جانبازان و آزادگان مسیر تعالی برای کشورمان گشوده شده استبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن نوری، فرمانده سپاه شهرستان پارس‌آباد، صبح امروز، اول مردادماه با حضور در منزل آزادگان سرافراز «بهزاد محمدی»، «میرزا علی آذر تکله» و «حاتم آذربین» در پارس آباد، از رشادت‌ها و ایثار آنان در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی تجلیل کرد.

وی در این دیدارها، امنیت و آرامش امروز کشورمان را مرهون صبر و ایثار آزادگان دانست و تأکید کرد: مردم ما همیشه قدردان خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان و جانبازان سرافراز هستند.

فرمانده سپاه پارس‌آباد با تاکید بر اینکه ایثارگران الگو و مایه افتخار ما هستند، تصریح کرد: خانواده‌های معظم ایثارگران انسان‌های وارسته‌ای هستند که عزیزترین افراد خود با بی منت و ایثارگرانه در مسیر اعتلای کشور و تقویت اقتدار ملی تقدیم اسلام کردند و میراث‌داران فرهنگ انقلاب اسلامی هستند.

وی ضمن ‏تجلیل از ایثار و فداکاری این جانبازان یادآور شد: ایثار جانبازان و آزادگان و صبر آنان در برابر سختی‌ها باعث شد تا امروز مسیر تعالی را در برابر فرزندان امروز کشور گشوده شود.

نوری افزود: وجود بابرکت این عزیزان باعث زنده شدن ارزش‌ها و یاد و خاطره ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس است؛ لذا خدمت به جانبازان دارای اجری عظیم در درگاه خداوند سبحان و افتخاری بزرگ محسوب می‌شود.

در این دیدار با تقدیم لوح سپاس از آزادگان سرافراز دوران جنگ تحمیلی از سوی سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد تجلیل شد.

انتهای پیام

captcha