نتایج مسابقات قرآن حوزه علمیه بانوان خوزستان اعلام شد
کد خبر: 3829000
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹

نتایج مسابقات قرآن حوزه علمیه بانوان خوزستان اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نتایج سیزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت بانوان طلبه استان خوزستان اعلام شد.

نتایج مسابقات قرآن حوزه علمیه بانوان خوزستان اعلام شد

به گزارش ایکنا از خوزستان، سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت ویژه بانوان طلبه استان خوزستان، تیرماه امسال از سوی معاونت فرهنگی مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان در اهواز  برگزار شد. شرکت کنندگان این جشنواره در رشته‌های ترتیل، تحقیق، حفظ، حفظ و مفاهیم جزء 30، حفظ موضوعی، تفسیر نمونه، فاطمه شناسی، صحیفه سجادیه و آیات خلاقی قرآن کریم شرکت کردند.

براساس این گزارش، برگزیدگان رشته ترتیل این مسابقات، به ترتیب سمیه شلیشاوی از ماهشهر، فاطمه باوی از آبادان و عاطفه سواری از اهواز معرفی شدند. در رشته  تحقیق عصمت پیرمرادی از رامهرمز، فاطمه کعبیان از خرمشهر و رضوان ممبینی از رامهرمز به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رشته حفظ قرآن کریم، ایران موسوی(حفظ کل) از باغملک، طاهره خادمی(20جزء) از اهواز، حلیمه حجازی(5 جزء) از شوش و فاطمه اهوازیان(5جزء) رتبه های برتر را به دست آوردند.

 در رشته  حفظ و مفاهیم جزء 30 نیز فاطمه عبادیان از ماهشهر، ایمان عوفی از اهواز، ماجده شبیب از اروندکنار و سمیه شلیشاوی از ماشهر رتبه های برتر را کسب کردند. در رشته حفظ موضوعی(اشراق)، زینب بیت‌سیاحی و حکیمه شمیری از کارون، فاطمه نوری از رامهرمز، زینب جعفری نعل اشکنانی، سهام باطولی و زهرا بوعذار از گتوند رتبه‌های برتر را کسب کردند.

در رشته  تفسیر نمونه منیر کشتی دار از اهواز، افسانه مؤمن زاده از باغملک و کبری شهریاری از باغملک حائز رتبه‌های برتر شدند. در رشته صحیفه سجادیه،  مهرناز سوسنی از اهواز و در رشته فاطمه شناسی زینب عسکری از باغملک، یاسمین مطرودی از اهواز، لیلا طاهری و شیوا جمال پور از اندیکا و نرگس حسینی از باغملک و در رشته آیات اخلاقی نیز مریم مقدمیان زاده از اهواز رتبه‌های برتر را به دست آوردند.

انتهای پیام 

captcha