ورود سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه کمک‌رسانی به نیازمندان
کد خبر: 3828820
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱

ورود سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه کمک‌رسانی به نیازمندان

گروه اجتماعی - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه در دهه ماه محرم سال گذشته با همکاری هیئت‌های مذهبی بیش از ۲۰ نفر زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شدند، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه کمک‌رسانی به نیازمندان نیز وارد شده است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی جلالی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان امروز یکشنبه، 30 تیر در مراسم اهدای 51 جهیزیه به 51 زوج جوان کرمانی گفت: از مأموریت‌های سازمان تبلیغات در کنار کارهای دینی، فعالیت‌های اجتماعی نیز هست.

وی با بیان اینکه در دهه ماه محرم سال گذشته با همکاری هیئت‌های مذهبی تعداد بیش از 20 نفر زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شدند، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه کمک‌رسانی به نیازمندان نیز وارد شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه در ایام نوروز امسال که چند استان کشور گرفتار سیل شد 23 موکب برای کمک‌رسانی با ما همکاری کردند بیان کرد: در نهایت 9 موکب در شهر حمیدیه اهواز راه‌اندازی شد و در آنجا به مردم سیل‌زده خدمت کردند.

وی با بیان اینکه چند کامیون اقلام فرهنگی شامل کتاب و سایر اقلام به مناطق سیل‌زده ارسال شد اظهارکرد: امروز هم شاهد توزیع جهیزیه بین تعدادی از زوج‌های جوان هستیم که 51 سری جهیزیه به 51 زوج جوان در نقاط محروم استان اهدا می‌شود.

جلالی با اشاره به اینکه خداوند بدون دلیل در آیات قرآن از فردی تعریف نمی‌کند و در آیات قرآن فقط از تعدادی از انبیای الهی تعریف کرده است، گفت: خداوند در قرآن از دو خانواده حضرت زکریا(ع) و خانواده فاطمی و علوی تعریف کرده است.

وی با بیان اینکه در این دو خانواده صفت مشترک داشتن دل مهربان و دست خیر را خداوند مثال زده است تصریح کرد: این مسئله نشان از اهمیت این امر در نزد خداوند دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه روز گذشته در شهرستان ریگان نیز جشن ازدواج 14 زوج جوان برگزار شد، تأکید کرد: در این مراسم نیز به زوج‌های جوان جهیزیه اهدا شد.

انتهای پیام

captcha