توزیع ۳ هزار جهیزیه بین زوج‌های جوان نیازمند کشور توسط بنیاد احسان
کد خبر: 3828814
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

توزیع ۳ هزار جهیزیه بین زوج‌های جوان نیازمند کشور توسط بنیاد احسان

گروه اجتماعی ــ نماینده بنیاد اجتماعی احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه بنیاد احسان در سال ۹۷ حدود ۲ هزار جهیزیه بین زوج‌های نیازمند توزیع کرده است، گفت: امسال نیز ۳ هزار جهیزیه در سطح کشور بین زوج‌های جوان نیازمند توزیع می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، حمید مردانیان، نماینده بنیاد اجتماعی احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) امروز یکشنبه، 30 تیر در مراسم اهدای 51 جهیزیه به 51 زوج جوان کرمانی گفت: کمتر از 200 سال قبل در ایران استسمارگران منابع عظیم این کشور را غارت می‌کردند.

وی با بیان اینکه در این مدت بسیار تحقیر شدیم چرا که وابستگی زیادی به دنیا داشتیم، افزود: در آن روزگار خفقان خاصی بر کشور حاکم بود و مردم جرئت سخن گفتن و بیان مشکلات را نداشتند.

نماینده بنیاد اجتماعی احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با اشاره به اینکه خدا رحمت کند امام خمینی(ره) را که نهضتی بزرگ را در این کشور آغاز کرد، گفت: ما امروز به برکت این کار بزرگ و عظیم آزادانه و مستقلانه در دنیا گام بر می‌داریم.

مردانیان با بیان اینکه بنیاد احسان در سال 97 حدود 2 هزار جهیزیه بین زوج‌های نیازمند توزیع کرده است، افزود: امسال نیز 3 هزار جهیزیه در سطح کشور بین زوج‌های جوان نیازمند توزیع می‌شود.

نماینده بنیاد اجتماعی احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با اشاره به اینکه بنیاد احسان در سه ماه ابتدای امسال درگیر سیل در استان‌های سیل‌زده بوده است، بیان کرد: متعهد شدیم بیش از 32 هزار بسته لوازم خانگی بین سیل‌زدگان کشور توزیع شود که تقریباً 90 درصد آن محقق شده است.

وی با بیان اینکه طرح هزار مسجد و هزار خیریه در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در حال اجراست، گفت: مساجد یک پایگاه مردمی عظیم هستند و بنا داریم از این ظرفیت عظیم بهره بیشتری ببریم.

مردانیان با اشاره به اینکه در زمینه کاشت حلزون وارد شدیم و آماده کمک در این زمینه هستیم، تأکید کرد: در استان کرمان حدود 16 میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

انتهای پیام

captcha