چهارمین گردهمایی مدیران روابط عمومی واحد‌های جهاددانشگاهی برگزار می‌شود
کد خبر: 3827528
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
۲۷ تیرماه

چهارمین گردهمایی مدیران روابط عمومی واحد‌های جهاددانشگاهی برگزار می‌شود

گروه دانشگاه ــ چهارمین گردهمایی مدیران و فعالان حوزه روابط عمومی جهاددانشگاهی سراسر کشور، روز پنج‌شنبه، ۲۷ تیرماه، با حضور رئیس این نهاد و معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، گردهمایی مدیران روابط عمومی واحد‌های سازمانی جهاددانشگاهی و فعالان این حوزه، روز پنج‌شنبه، ۲۷ تیرماه، در تالار اجتماعات کتابخانه‌ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

این گردهمایی با حضور سیدحمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی، محمد خدادی، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی، عیسی علیزاده، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، ابوالقاسم رئیسی، مدیرکل روابط عمومی این نهاد و مدیران، فعالان و کارشناسان حوزه‌ ارتباطات جهاددانشگاهی به میزبانی جهاددانشگاهی علامه طباطبایی برگزار خواهد شد.

همچنین در چهارمین گردهمایی مدیران روابط عمومی واحد‌های سازمانی جهاددانشگاهی و فعالان این حوزه، قرار است معاون امور مطبوعاتی وزارت ارشاد با موضوع «روابط عمومی و ارتباط با رسانه‌ها» به ایراد سخن بپردازد.

از دیگر بخش‌های این گردهمایی برگزاری دو کارگاه آموزشی با موضوعات «تولید محتوای مؤثر در بستر رسانه‌های نوین» و «خلاقیت در تبلیغات» است.
 
یادآور می‌شود، تقدیر از برگزیدگان روابط عمومی واحد‌های سازمانی جهاددانشگاهی و نشست هماهنگی بین واحدی با ارائه راهکار‌های مؤثر از دیگر بخش‌های این گردهمایی است.
 
انتهای پیام
captcha