راه‌یابی گروه تنبورنوازی کوهدشت به جشنواره بین‌المللی رضوی
کد خبر: 3827511
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

راه‌یابی گروه تنبورنوازی کوهدشت به جشنواره بین‌المللی رضوی

گروه فرهنگی ــ رئیس ارشاد کوهدشت از راه‌یابی گروه تنبورنوازی کوهدشت به جشنواره بین‌المللی رضوی خبر داد و گفت: گروه نتبورنوازی «یاری» یکی از گروه‌های راه‌یافته به جشنواره بین‌المللی رضوی بوده و قرار است در بخش رقابتی با ۲۷ گروه پذیرفته شده به رقابت بپردازد.

gعزت جعفری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از راه‌یابی گروه تنبورنوازی شهرستان کوهدشت به جشنواره بین‌المللی رضوی خبر داد و گفت: گروه نتبورنوازی «یاری» به سرپرستی سیدزاهد حسینی یکی‌ از گروه‌های راه‌یافته به جشنواره بین‌المللی رضوی بوده و قرار است در بخش رقابتی با 27 گروه پذیرفته شده به رقابت بپردازد.

وی در ادامه به برگزاری جشنواره استانی عکس با موضوع «نماز و نیایش» برای نخستین‌بار در این شهرستان با محوریت نماز و نیایش و در دو بخش حرفه‌ای و آماتور بین عکاسان علاقه‌مند سراسر استان لرستان خبر داد.

جعفری هدف جشنواره عکس، نماز و نیایش را استفاده از ابزار هنر برای ترویج ارزش‌های دینی دانست و افزود: ترویج فریضه نماز به‌عنوان یکی‌ از مؤثرترین راه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی در حفظ سلامت روحی و معنوی جامعه نقش دارد.

ارسال 224 اثر به جشنواره عکس «نماز و نیایش»

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت عنوان کرد: در جشنواره عکس نماز و نیایش لرستان 224 اثر به دبیرخانه شامل 121 اثر در بخش دوربین عکاسی حرفه‌ای و 103 اثر در بخش آماتور ارسال شد که در نهایت از شش عکس برگزیده تجلیل شد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به اختتامیه جشنواره طراحی و نقاشی کودکان و نوجوانان با عنوان «باران مهربانی» در کوهدشت اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری این جشنواره انتقال مفاهیم فرهنگی و ارزشی در راستای تقویت حس انسان‌دوستی و هم‌چنین حمایت معنوی از سیل‌زدگان استان لرستان است.

ارسال 200 اثر به جشنواره نقاشی «باران مهربانی»

جعفری با بیان این‌که 200 اثر به جشنواره نقاشی «باران مهربانی ارسال و پس از داوری آثار 10 اثر به‌عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند، گفت: این مراسم با مشارکت آموزشگاه هنرکده ویرا، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری، کانون پرورش فکری کودکان، ماهنامه پیشوک و به‌همت تعدادی از خیران فرهنگی برگزار شد.

انتهای پیام

captcha