تالار مرکزی شهر کرمان از محل اعتبارات ملی ساخته می‌شود
کد خبر: 3827416
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱

تالار مرکزی شهر کرمان از محل اعتبارات ملی ساخته می‌شود

گروه فرهنگی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۲۷ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است، گفت: تالار مرکزی شهر کرمان از محل اعتبارات ملی ساخته می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان دیروز دوشنبه، 24 تیر در بازدید فدایی، استاندار کرمان از روند احداث تالار مرکزی شهر کرمان با اشاره به اینکه این پروژه در سال گذشته 16 میلیارد تومان اعتبار داشته که 7 میلیارد تومان آن تخصیص داده شده است، گفت: امسال برای این پروژه 26 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده که تاکنون هنوز مبلغی از آن تخصیص داده نشده است.

وی با بیان اینکه 45 میلیارد تومان برای تکمیل و اتمام تالار مرکزی شهر کرمان نیاز است، افزود: این پروژه از سال 88 آغاز شده و حدود 91 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 27 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است، بیان کرد: تالار مرکزی شهر کرمان از محل اعتبارات ملی ساخته می‌شود.

وی یکی از دلایل تأخیر در پروژه احداث تالار مرکزی شهر کرمان را تغییر پیمانکار بیان کرد و گفت: این مسئله دو سال طول کشیده است.

علیزاده با بیان اینکه در حال حاضر کمبود نقدینگی از مشکلات پیشرفت فیزیکی پروژه است و اجازه همزمان کار در چند جبهه کاری نمی‌دهد، تصریح کرد: این ساختمان بزرگترین مجموعه فرهنگی ـ هنری شهر کرمان است.

وی با اشاره به اینکه حدود 14 هزار متر مربع مساحت این پروژه است ااظهارکرد: تالار مرکزی شهر کرمان یک پروژه ملی بوده و در تعهد وزارت ارشاد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه سه سالن بزرگ تئاتر، همایش و موسیقی در آن در نظر گرفته شده است، تأکید کرد: این سه تالار در مرحله تکمیل قرار دارند.

انتهای پیام

captcha