کاروان پیاده‌روی محبان‌الرضا(ع) زرند به پابوس امام هشتم رفتند
کد خبر: 3827375
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰

کاروان پیاده‌روی محبان‌الرضا(ع) زرند به پابوس امام هشتم رفتند

گروه اجتماعی ــ کاروان پیاده‌روی محبان‌الرضا(ع) شهرستان زرند در میان استقبال مسئولان و مردم شهرستان زرند با پای پیاده به پابوس امام هشتم رفتند.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمد کریمی، مسئول کاروان پیاده‌روی محبان‌الرضا(ع) شهرستان زرند امروز، دوشنبه، 24 تیر، گفت: این کاروان برای بیستمین سال متوالی در قالب بیش از ۸۰ نفر از ارادتمندان و دوستداران امام رئوف با پای پیاده به پابوس هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت می‌روند.

وی افزود: بیش از ۹۰ درصد اعضای این کاروان را جوانان و نوجوانان تشکیل می‌دهند و کوچکترین زائر ۱۵ساله و مسن‌ترین زائر ۷۷ ساله است.

حجت‌الاسلام علیزاده روحانی کاروان پیاده محبان‌الرضا (ع) شهرستان زرند نیز به برنامه‌های فرهنگی این کاروان در این سفر اشاره کرد و گفت: برپایی نماز‌های جماعت اول وقت و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی، بیان احکام، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، خواندن دعای عهد، تفسیر قرآن کریم، زیارت عاشورا و زیارت امامزادگان از جمله این برنامه‌ها است.

یادآور می‌شود، این کاروان با پای پیاده مسافت ۸۴۰ کیلومتری زرند - مشهد مقدس را با عبور از مسیر راور، نایبندان، دیهوک، فردوس، گناباد و تربت‌حیدریه تا حرم مطهر ثامن‌الحجج (ع) طی و روزانه به‌طور متوسط ۳۰ کیلومتر پیاده‌روی می‌کنند.
انتهای پیام

captcha