ثبت نام آزمون ورودی حوزه علمیه خواهران آغاز شد
کد خبر: 3827288
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

ثبت نام آزمون ورودی حوزه علمیه خواهران آغاز شد

گروه حوزه‌های علمیه ــ ثبت نام آزمون ورودی حوزه‌های علمیه خواهران برای سال تحصیلی ۹۸ ـ ۹۹ آغاز شد.

ثبت نام آزمون وردوی حوزه علمیه خواهران آغاز شدمریم بابایی، رئیس اداره پذیرش حوزه علمیه خواهران، در گفت‌وگو با ایکنا؛ گفت: پذیرش سطح دو یا سطح عمومی حوزه علمیه خواهران از روز 23 تیرماه آغاز شده و تا 21 مردادماه ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه دارندگان مدرک سیکل و پایه هشتم همچنین دیپلم و بالاتر می‌توانند در آزمون ورودی حوزه خواهران ثبت‌نام کنند، ادامه داد: هفتم شهریور ماه آزمون ورودی از ثبت نام شوندگان گرفته می‌شود و کسانی که بتوانند نصاب لازم را کسب کنند پذیرش خواهند شد.

بابایی با بیان اینکه این آزمون برای دارندگان آزمون دیپلم و بالاتر است گفت: دروس عربی، آشنایی با قرآن شهید مطهری و احکام دختران از جمله دروسی است که شرکت‌کنندگان باید با آن آشنا باشند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود بیش از ده هزار نفر برای حضور در آزمون ثبت نام کنند، تصریح کرد: 383 مدرسه علمیه برای دارندگان دیپلم و 32 مدرسه علمیه برای دارندگان مدرک سیکل ثبت نام می‌کنند.

رئیس اداره پذیرش حوزه علمیه خواهران ادامه داد: برای داوطلبان دارای مدرک دیپلم و بالاتر یک دوره پنج ساله تمام وقت و یک دوره هفت ساله پاره وقت و برای داوطلبان دارای مدرک سیکل یا اتمام پایه هشتم یک دوره هفت ساله تمام وقت در نظر گرفته شده است.

بابایی در مورد نحوه ثبت نام نیز بیان کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به دو صورت اینترنتی و حضوری از طریق نشانی paziresh.whc.ir، همچنین مدارس علمیه از طریق سامانه پذیرش اقدام کنند.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۰
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۹
2
4
سلام فاطمه هستم از یزد مدرک دیپلم کامپیوتر دارم از بهمن هم میرم دانشگاه ولی علاقه دارم به شرکت در حوزه ایا میپذیرند مرا
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۲۱:۳۹
7
11
سلام بعد از درس خواندن در حوزه در چه كارهايي استخدام ميشويم؟
captcha