۴۰۰ دوره آموزشی قرآن در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 3826999
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳

۴۰۰ دوره آموزشی قرآن در کرمانشاه برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه از برگزاری ۴۰۰ دوره آموزشی قرآنی در طول سال‌جاری در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری 400 دوره آموزشی قرآن در استان کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این دوره‌های آموزشی در رشته‌های مختلف با پیش‌بینی حضور 3هزار نفر در استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: طی سال‌جاری و در کنار برنامه‎‌های آموزشی به دنبال ارتباط با نخبگان قرآنی، بانوان قرآنی و مسجد محله‌محور هستیم.

رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه گفت: بیشترین دوره‌های آموزشی در طول سال‌جاری در شش ماه دوم سال در استان برگزار خواهد شد و در حال حاضر بدنبال برنامه‌ریزی اجرای طرح‌های آموزشی هستیم.

حجت‌الاسلام محمدی به فعالیت خانه‌های قرآن روستایی و شهری در مسیر اهداف یاد شده اشاره کرد و افزود: خانه‌ها و مراکز قرآنی سطح استان نقش مؤثری در برگزاری دوره‌های قرآنی در طول سال در این استان را دارند.

وی به آمار برگزاری دوره‌های آموزشی – تخصصی در استان اشاره و عنوان کرد: آموزش‌های تخصصی شامل برگزاری دوره‌های تربیت معلم قرآن در رشته‌ تجوید و مفاهیم برگزار می‌شود همچنین در طول ماه مبارک رمضان نیز در استان آموزش تخصصی در رشته روخوانی و روان‌خوانی برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: در نظر داریم تا 6 دوره تخصصی ویژه متخصصان قرآنی برگزار کنیم تا این افراد خود در مؤسسات و مراکز قرآنی فعالیت آموزشی داشته باشند.
رئیس اداره امور قرآنی کرمانشاه در پایان گفت: توسعه مفاهیم، حفظ قرآن و سبک زندگی قرآنی در جامعه از اهداف برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی است.
انتهای پیام

captcha