۳۶ زندانی قزوینی به‌‌مناسبت دهه کرامت آزاد شدند
کد خبر: 3826960
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

۳۶ زندانی قزوینی به‌‌مناسبت دهه کرامت آزاد شدند

گروه اجتماعی ــ مدیرکل زندان‌های استان قزوین گفت: هم‌زمان با حضور پربرکت سفیران امام رضا‌(ع) ۳۶ زندانی با جرایم مختلف آزاد شدند.

36 زندانی قزوینی به مناسب دهه کرامت آزاد شدند

به گزارش ایکنا از قزوین، خادمان بارگاه امام رضا‌(ع) هم‌زمان با ولادت این امام همام با حضور در زندان مرکزی قزوین در میان استقبال پر شور کارکنان، سربازان وظیفه و زندانیان پرچم بارگاه منور رضوی را بین زندانیان به چرخش در آوردند.

محمدعلی محمدی، مدیرکل زندان‌های استان قزوین در حاشیه این بازدید اظهار کرد: امروز مفتخر به حضور خادمان امام رضا‌(ع) در زندان مرکزی قزوین هستیم و پرچم حرم آن حضرت در بخش‌های مختلف گردانده شده بود.

وی بیان کرد: 36 زندانی با جرایم مختلف از جمله جرایم غیرعمد ستاد دیه با دستور رئیس‌کل دادگستری استان و مدیران قضایی و مدیران زندان آزاد شدند.

مدیرکل زندان‌های استان قزوین گفت: همچنین برای تمامی زندانیان استان هشت روز مرخصی و برای سربازهای حاضر در زندان نیز پنج روز مرخصی درنظر گرفته شد تا شمیم حضور خادمان رضوی برای همه احساس شود.

به گزارش ایکنا، کاروان خادمان حرم مطهر رضوی از آغازین روز دهه کرامت میهمان مردم ولایت‌مدار استان قزوین هستند و در برنامه‌های مختلف در نظر گرفته‌شده تحت عنوان «زیر سایه خورشید» حضور داشته و بازدیدهایی را نیز از بخش‌های مختلف استان از جمله خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، رسانه‌ها، بیمارستان‌ها و زندان مرکزی داشته‌اند.

انتهای پیام

captcha