معرفی ۳۱ هزار واحد مسکونی سیل‌زده لرستان به بانک‌های عامل
کد خبر: 3826951
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳

معرفی ۳۱ هزار واحد مسکونی سیل‌زده لرستان به بانک‌های عامل

گروه اجتماعی ــ رئیس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل‌زده لرستان گفت: تاکنون ۳۱ هزار واحد مسکونی سیل‌زده برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

معرفی 31 هزار واحد مسکونی سیل‌زده لرستان به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلاتبه گزارش ایکنا از لرستان، رضا خواجه‌ای، رئیس ستاد هماهنگی بازسازی بنیاد مسکن در لرستان، شامگاه شنبه، 22 تیرماه در نشست ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل‌زده لرستان که با حضور استاندار لرستان، مدیرکل بنیاد مسکن لرستان و مدیران بانک‌های عامل در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان پلدختر برگزار شد، گفت: تاکنون 31 هزار واحد مسکونی سیل‌زده برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.
وی ادامه داد: از این تعداد تاکنون بیش‌ از 21 هزار واحد مسکونی با بانک‌های عامل عقد قرارداد کرده‌اند که مبلغی بالغ‌ بر400 میلیارد تومان به مردم سیل‌زده استان لرستان، پرداخت شده است.
خواجه‌ای تصریح کرد: تاکنون بیش‌ از 73 میلیارد تومان کمک بلاعوض به بیش‌از 17 هزار واحد مسکونی سیل‌زده، پرداخت شده است.
رئیس ستاد هماهنگی بازسازی بنیاد مسکن در لرستان با بیان این‌که تاکنون کار عملیات تعمیر 13 هزار و 400 واحد مسکونی شروع شده‌ است، افزود: عملیات تعمیر ۷ هفت هزار واحد مسکونی به پایان رسیده‌ است.
وی در رابطه با آمار ساخت واحدهای احداثی در سطح استان، عنوان کرد: کار آواربرداری پنج‌ هزار و 612 واحد به پایان رسیده و عملیات پی‌کنی بیش‌ از چهار هزار و 100 واحد به انجام رسیده‌ است.
خواجه‌ای با اشاره به این‌که کار آرماتوربندی بیش‌از یک‌هزار و 800 واحد به انجام رسیده‌ است، افزود: عملیات اجرایی فونداسیون یک‌هزار و 300 واحد نیز در سطح استان به اتمام رسیده‌ است.
رئیس ستاد هماهنگی بازسازی بنیاد مسکن در لرستان با بیان این‌که کار اجرای اسکلت 550 واحد به اتمام رسیده‌ است، افزود: عملیات دیوارچینی بیش‌از 240 واحد به اتمام رسیده‌ است.
وی ضمن قدردانی از زحمات بانک‌های عامل در پرداخت به‌موقع تسهیلات بازسازی به مردم سیل‌زده لرستان، ابزار امیدواری کرد که با تداوم همدلی و همکاری با بانک‌های عامل و شتاب بخشیدن به روند ساخت و ساز، واحدهای احداثی را هرچه سریع‌تر به مردم سیل‌زده استان لرستان تحویل دهیم.

انتهای پیام

captcha