خرید، احداث و مرمت ۵۱۷ واحد مسکن برای نیازمندان فارس
کد خبر: 3826601
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲

خرید، احداث و مرمت ۵۱۷ واحد مسکن برای نیازمندان فارس

گروه اجتماعی ــ در ۳ ماهه نخست امسال ۵۱۷ خدمت عمرانی از جمله احداث، خرید و تعمیر مسکن برای مددجویان کمیته امداد فارس با اعتبار ۷۷ میلیارد ریال انجام شده است.

به گزارش ایكنا از فارس، محمد بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد استان فارس امروز، 22 تیرماه در جمع خبرنگاران از خرید، تعمیر و احداث 517 واحد مسکن مددجویی برای نیازمندان فاقد مسکن استان در 3 ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: خدمت‌رسانی به محرومین و نیازمندان از اساسی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است.
وی با بیان اینكه اقدامات کمیته امداد در زمینه تأمین مسکن مددجویان بسیار خوب بوده است، افزود: در 3 ماهه نخست امسال 48 واحد مسکن روستایی و 69 واحد مسکن شهری برای مددجویان خریداری و احداث شده است. همچنین 370 واحد مسکن شهری و روستایی در استان مورد تعمیرات جزئی و کلی قرار گرفتند.
بذرافشان یادآور شد: در 3 ماهه نخست سال جاری 29 واحد مسکن نیمه تمام روستایی و شهری تکمیل شده و یک واحد مسکن نیز برای مددجویان در طرح مهاجرت از شهر به روستا تامین شده است.
مدیرکل كمیته امداد فارس در پایان به هزینه‌کرد اعتبارات مسکن مددجویی در 3 ماهه نخست امسال اشاره کرد و گفت: 77 میلیارد و 331 میلیون ریال اعتبار برای خدمات مذکور هزینه شده است که 9 میلیارد و 930 میلیون از محل زکوات استان، 10 میلیارد و 874 میلیون ریال توسط خیران، 7 میلیارد و 815 میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی و مابقی از محل اعتبار دولتی، تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و امدادی تأمین و هزینه شده است.
انتهای پیام

captcha