رئیس ‌شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی معرفی شد
کد خبر: 3826146
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷

رئیس ‌شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی معرفی شد

گروه اجتماعی ــ رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با حضور قائم مقام شورا و نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه تبریز معرفی شد.

رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی معرفی شد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان امروز، 19 تیرماه با حضور نصرت‌الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه تبریز معرفی شد.

نصرت‌الله لطفی، قائم‌مقام شورای‌ هماهنگی‌ تبلیغات‌ اسلامی ‌در مراسم تودیع و معارفه رؤسای قبلی و جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، با اشاره به فشارهای خارجی علیه ایران طی ماه‌های اخیر، اظهار کرد: در حال حاضر دشمنان نظام و انقلاب فشار حداکثری را در دستور کار قرار داده‌اند که ‌برابر چنین هجمه‌هایی باید مقاومت حداکثری را در پیش گرفت.

وی ادامه داد: بر این اساس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدلی، وحدت و انسجام بین دستگاه‌های مختلف اجرایی را مد نظر دارد که در این میان نقش نمانیدگان ولی‌فقیه در استان‌ها و ائمه جمعه شهرستان‌ها بسیار تعیین‌کننده است.

لطفی‌ حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نمونه‌ای از همکاری‌ها و تعامل نزدیک ائمه جمعه با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و اضافه کرد: دشمنان ایران اسلامی برنامه‌های متنوعی برای کمرنگ کردن این مراسم داشتند اما به یاری خدا و با تعامل و همکاری نهادهای مختلف این مراسم به یکی از ماندگارترین مراسم‌ها در طول ۴۰ سال گذشته تبدیل شد.

قائم‌مقام شورای‌ هماهنگی‌ تبلیغات‌ اسلامی آئین‌های مختلف ملی و مذهبی در آذربایجان‌شرقی را نمونه در کشور خواند و گفت: مردم متعهد و مؤمن این استان و شهر تبریز در جریان یوم الله ۲۲ بهمن به خوبی درخشیدند و بنده مأموریت دارم از طرف آیت الله جنتی از مردم استان و نماینده ولی فقیه در این استان قدردانی کنم.

وی تغییر در مدیریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی را در راستای قانون منع به کارگیری بازنشستگان بیان کرد و افزود: ما قدردان زحمات ۲۲ ساله حجت‌الاسلام تقی‌زاده در این سمت هستیم که با تمام وجود و با اخلاص و صداقت و شایستگی خدمات بی شائبه‌ای در این استان انجام دادند.

لطفی با اشاره به اینکه سه نفر از افراد شاخص و شناخته شده آذربایجان‌شرقی برای تصدی مسئولیت شورای هماهنگی مدنظر بود، اظهار کرد: در این بین حجت‌الاسلام برگی به دلیل بردار دو شهید بودن و سوابق دینی و مذهبی به این مسئولیت خطیر منصوب شدند.

انتهای پیام

captcha