بهره‌مندی از ظرفیت خیرین و واقفین در حوزه اجتماعی
کد خبر: 3825591
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۷
زاهدی تأکید کرد:

بهره‌مندی از ظرفیت خیرین و واقفین در حوزه اجتماعی

گروه فرهنگی ــ رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت خیرین و واقفین در حوزه اجتماعی استفاده کرد افزود: دشمن به‌شدت برای نابودی نظام اسلامی کار می‌کند و متأسفانه بعضی از وابستگان داخلی نیز با او همکاری می‌کنند.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدمهدی زاهدی، رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، عصر روز گذشته، 17 تیر در مراسم افتتاح و راه‌اندازی مرکز اجتماعی، فرهنگی و قرآنی افق در بقعه متبرکه تکیه عباسعلی کرمان با تبریک دهه کرامت گفت: اجرایی‌شدن طرح افق توسط اداره کل اوقاف در دهه کرامت یک اقدام بسیار ارزشمند در راستای حل مشکلات نیازمندان جامعه است.

وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت خیرین و واقفین در حوزه اجتماعی استفاده کرد افزود: دشمن به‌شدت برای نابودی نظام اسلامی کار می‌کند و متأسفانه بعضی از وابستگان داخلی نیز با او همکاری می‌کنند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ولنگاری فرهنگی را توطئه بزرگ دشمن دانست و بیان کرد: آسیب‌های اجتماعی تهدید جدی برای کشور است که ممکن است تبعات امنیتی نیز برای کشور داشته باشد.

وی با بیان اینکه نهادهای زیادی در راستای کمک به نیازمندان در جامعه وجود دارد اظهار کرد: طرح افق در اداره اوقاف باید به انجام خدمات اجتماعی برای نیازمندان اصرار داشته باشد و سعی کند با ورود به این حوزه مشکلات اجتماعی جامعه را تا حدودی برطرف کند.

زاهدی با اشاره به اینکه باور به قرآن کریم و عمل به آیات قرآن باید در دستور کار جامعه اسلامی باشد گفت: نیاز است در طرح افق این موضوع با اهمیت زیادی پیگیری شود چرا که توجه به قرآن و حضور ملموس قرآن در زندگی مردم بسیار اثرگذار بوده و باید کار ریشه‌ای انجام داد.
انتهای پیام

captcha