بهترین نوع خدمت به معلولان جامعه از سوی مراکز غیردولتی ارائه می‌شود
کد خبر: 3825587
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۳
صادق‌زاده:

بهترین نوع خدمت به معلولان جامعه از سوی مراکز غیردولتی ارائه می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: امروز بهترین نوع خدمت به معلولان جامعه توسط مراکز غیردولتی زیرمجموعه بهزیستی ارائه می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، عباس صادق‌زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان شامگاه دوشنبه، 17 تیرماه در جلسه خیران، مدیران مراکز غیردولتی و سازمان‌های مردم نهاد همکار بهزیستی که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان برگزار شد گفت: سازمان بهزیستی براساس قانون اساسی با ادغام حدود 16 موسسه شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی برای پیشگیری و حمایت از اقشار معلول جامعه تشکیل شده است افزود: امروز بهزیستی 189 ماموریت کوچک و بزرگ برعهده دارد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به اینکه بهزیستی فقط بحث معلولیت را برعهده ندارد بیان کرد: بهزیستی متولی در مسائل اجتماعی متنوعی است که هر روز نوعی جدید از آسیب‌های اجتماعی را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه بیش از 96 درصد فعالیت‌های بهزیستی توسط بخش غیردولتی انجام می‌شود که زیرمجموعه بهزیستی کار می‌کنند تصریح کرد: امروز بهترین نوع خدمت به معلولان جامعه توسط مراکز غیردولتی زیرمجموعه بهزیستی ارائه می‌شود.

صادق‌زاده با اشاره به اینکه 63 مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست در استان داریم گفت: هزار و 300 مؤسسه و خیریه در کنار سازمان بهزیستی کرمان ارائه خدمت می‌کنند که خدمت آنها بسیار باکیفیت است.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته که با مشکلات اقتصادی جامعه روبه‌رو شدیم و خیرین نیز درگیر این مشکلات اقتصادی هستند اظهارکرد: ما به‌عنوان دولت متاسفانه نتوانستیم نیازهای مراکز غیردولتی را تامین کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان تأکید کرد: در سال 96 مبلغ 930 میلیون تومان برای ورزش معلولان استان کرمان از سوی بهزیستی استان کرمان هزینه شده است.
انتهای پیام

captcha