درخشش لرستان در جشنواره «نواهای رضوی»
کد خبر: 3825471
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

درخشش لرستان در جشنواره «نواهای رضوی»

گروه فرهنگی ــ دو گروه از لرستان در چهارمین جشنواره «آواها و نواهای رضوی» در جمع برگزیدگان قرار گرفت.

حضور 2  گروه لرستانی در جمع برگزیدگان جشنواره «نواهای رضوی»به گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل‌ از روابط عمومی حوزه هنری لرستان، در جریان آیین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره آواها و نواهای رضوی که پانزدهم تیرماه با حضور سیدمجتبی حسینی، معاون امور هنری وزیر ارشاد در تالار وحدت برگزار شد، گروه «اردشیر نوایی» و گروه «لری» به سرپرستی فرشاد سیفی از خرم‌آباد در جمع برترین‌ها قرار گرفتند.

این مراسم، چهارمین دوره از جشنواره مجموعه برنامه‌های هفدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) بود که با میزبانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و در سطح ملی و بین‌المللی برگزار شد. در بخش ایران گروه اردشیر نوایی از خرم‌آباد و گروه «لری» به سرپرستی فرشاد سیفی از لرستان برگزیده شدند.

یادآور می‎شود، هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی، هنری امام رضا(ع) توسط بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در سال‌جاری در رشته‌‌های گوناگون و به میزبانی استان‌های مختلف کشور برگزار شد که در همین راستا استان تهران، میزبان چهارمین دوره جشنواره سراسری آواها و نواهای رضوی در سال‌جاری بود که اختتامیه آن در تالار وحدت تهران برگزار شد.

انتهای پیام

captcha