شیعه‎ ناب، اهل مقاومت با تکیه بر توانمندی‌ها در برابر دشمن است
کد خبر: 3824563
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
علیزاده:

شیعه‎ ناب، اهل مقاومت با تکیه بر توانمندی‌ها در برابر دشمن است

گروه سیاست و اقتصاد - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه گفت: عصاره‌ مسلمانی و شیعه‌گری همین است که یک مسلمان و شیعه‎ ناب، اهل مقاومت و ایستادگی با تکیه بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در برابر دشمن باشد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه شامگاه پنج‌شنبه، 13 تیر در هشتمین یادواره 32 شهید منطقه سرآسیاب فرسنگی کرمان با تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدا، آن بزرگوار را میراث‌دار علم الهی و کرسی درس و معرفت دانست و گفت: حضور آن بانوی بزرگوار موجب ترویج تشیّع در ایران اسلامی بود و امروز از برکت حضور آن بزرگوار شهر قم به عنوان مهد علم، کانون توجهات دنیا واقع شده است.
وی افزود: هجرت، یکی از موضوعات تاریخ و تمدن اسلامی است و بسیاری از ائمه و بزرگان دین ما یکی از سرفصل‌های زندگی‌شان بحث هجرت است.
حجت‌الاسلام علیزاده دو عنصر مقاومت و مجاهدت را عامل عزت و اقتدار برای ملت، انقلاب، نظام و جهان تشیع و اسلام برشمرد و گفت: آن‌چه ما را در این دنیای پر از فسق و فجور جاودانه می‎کند دو عنصر مقاومت و مجاهدت است.
وی تصریح کرد: عصاره‌ مسلمانی و شیعه‌گری همین است یک مسلمان و شیعه‎ ناب، اهل مقاومت و ایستادگی با تکیه بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در برابر دشمن است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه اظهارکرد: نباید در برابر تهاجمات سخت و نرم دشمن ضعیف بود، استقامت و صبوری رمز عزت و ماندگاری است، این درس را شهدا از صدر اسلام تا به حال به ما داده‌اند.
حجت‌الاسلام علیزاده افزود: عزت اسلام، رهبری عزیز و ملت ما امروز در سایه مقاومت و ایستادگی بر حقانیت دین مبین اسلام حاصل شده است.
وی با قرائت آیه‌ای از قران کریم اظهارکرد: مواردی ممکن است دشمن بخواهد با پنبه سرتان را ببرد، از طرفی با تحریم به شما فشار آورد و از طرف دیگر با وعده‌های پوچ شما را پای میز مذاکره بکشاند، یک روز به نام گفتگوی تمدن‌ها و یک روز به نام برجام و دشمن تنها به‌دنبال سلطه بر ملت ما است.
حجت‌الاسلام علیزاده با بیان اینکه برخی معتقدند بدون کدخدا نمی‎شود، زندگی کرد، افزود: آن‌چه در دهه‌ اخیر باعث شده زبان دشمنان اسلام بر علیه ما دراز شود، جسارت کنند و دست به اقداماتی بزنند، قطعا گرا دادن آدم‌های سست ایمان و سست عقیده از داخل است.
وی تأکید کرد: دشمنان و کفار در کمین نشسته‎اند تا ما پیشینه‌ تمدنی خود و سرمایه‌های عزت و افتخار خود از جمله شهیدان را فراموش کنیم.
حجت‌الاسلام علیزاده با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس درس‌هایی از کربلا را در عرصه‌ عمل با خون خود پس دادند، تصریح کرد: در این بزم شهدا عهد ببندیم با ایستادگی در راه خدا و حفظ ارزش‌ها، راست قامت و جاودانه بمانیم و بدانیم امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
انتهای پیام

captcha