مسئولیت‌ها در نظام اسلامی فرصتی برای خدمت هستند
کد خبر: 3824025
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۹

مسئولیت‌ها در نظام اسلامی فرصتی برای خدمت هستند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام‌جمعه کرمان با بیان اینکه جهت کارهایمان را باید درست کنیم و جهت کار زمانی درست می‌شود که نگاه درست و برای خدا باشد، تصریح کرد: مسئولیت‌ها در نظام اسلامی همیشگی نیست و فرصتی برای خدمت هستند و اگر این خدمت را با جهت الهی انجام دهیم خوب است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان، شامگاه سه‌شنبه، 11 تیر در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان حدیثی از امام علی(ع) در مورد همت گفت: اولین بحث در هر کاری که آن را به پیشرفت می‌رساند همت در آن کار است و موجب پیشرفت منطقه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم در اسلام بسیار ثواب دارد، افزود: به مردم خدمت کنید و تفاوتی بین آنها نگذارید و برای خدمت به مردم به فکر و نگرش آنها توجه نکنید.

امام‌جمعه کرمان با بیان اینکه جهت کارهایمان را باید درست کنیم و جهت کار زمانی درست می‌شود که نگاه درست و برای خدا باشد و همه زحمت‌ها را با خدا معامله کنید، تصریح کرد: مسئولیت‌ها در نظام اسلامی همیشگی نیست و فرصتی برای خدمت هستند و اگر این خدمت را با جهت الهی انجام دهیم خوب است.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه مدیریت در هشت سال دفاع مقدس، دینی بود، تأکید کرد: مدیریت اسلامی در کار اصلاً نیاز به اثر انگشت و کارت کشیدن ندارد چون خود را در محضر خدا می‌بیند.
انتهای پیام

captcha