نیازمند کمک خیرین و بخش خصوصی در توسعه درمان هستیم
کد خبر: 3823966
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹

نیازمند کمک خیرین و بخش خصوصی در توسعه درمان هستیم

گروه اجتماعی ــ استاندار کرمان گفت: توسعه با مشارکت دولت و بخش خصوصی و خیرین ممکن می‌شود و ما به کمک خیرین و بخش خصوصی برای توسعه درمان در استان کرمان نیازمندیم.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدجواد فدائی، استاندار کرمان، امروز، سه‌شنبه، 11 تیر در مراسم افتتاح ساختمان جدید مرکز آموزشی درمانی شهید باهنر کرمان با اشاره به اینکه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از روز گذشته در استان کرمان است گفت: وزیر بهداشت تا کنون به هفت شهرستان استان سفر کرده است.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌ها و اهداف دولت کیفیت بهتر زندگی مردم یا همان توسعه همه جانبه است افزود: بهداشت و درمان از ارکان توسعه است و روزانه تعداد زیادی از مردم درگیر حوزه بهداشت و درمان هستند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در استان کرمان در بعضی از شاخص‌های بهداشت و درمان از متوسط کشوری پائین هستیم بیان کرد: باید این عقب افتادگی را در یک برنامه زمان‌بندی شده به سطح کشوری برسانیم.

وی با بیان اینکه کرمان نیازمند توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان است و این نیاز بسیار جدی است تصریح کرد: توسعه با مشارکت دولت و بخش خصوصی و خیرین ممکن می‌شود و ما به کمک خیرین و بخش خصوصی برای توسعه درمان در استان کرمان نیازمندیم.

فدایی با اشاره به اینکه کمبودها در جنوب و شرق استان بیشتر است و پیگیر توسعه متوازن در استان هستیم تأکید کرد: بخش خصوصی در استان کرمان فعالیت‌های خوبی را آغاز کرده و به‌زودی نتایج آن را شاهد خواهیم بود.
انتهای پیام

captcha