مراسم بزرگداشت شهدای ترور در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 3823267
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰

مراسم بزرگداشت شهدای ترور در کرمانشاه برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای ترور در استان کرمانشاه خبر داد.

عباس سروری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای ترور در کرمانشاه خبر داد.
وی اظهار کرد: این مراسم روز سه‌شنبه، 11 تیرماه در دفتر نماینده ولی‌فقیه استان و با سخنرانی آیت‌الله علما برگزار خواهد شد.
سروری با اشاره به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی افزود: این مراسم، بزرگداشت شهید آیت‌الله بهاالدین عراقی، شهید اشرفی اصفهانی و دیگر شهدای ترور در استان کرمانشاه است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: شهید آیت‌الله بهاءالدین عراقی به دست منافقین کوردل در اوایل انقلاب به شهادت رسید و این شهید یک شخصیت برجسته و ممتاز در اخلاق، روحیه انقلابی، تواضع، بزرگ‌منشی و اجتهاد در امور دینی بود.
سروری با اشاره با سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران امام(ره) در حادثه تروریستی حزب جمهوری اسلامی ایران و سوء قصد به جان مقام معظم رهبری توسط گروه‌های ضدانقلاب با حمایت مستقیم آمریکا، گفت: 6 تا 12 تیرماه به‌عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.
انتهای پیام

captcha