مبارزه با ظلم و احقاق حقوق مظلومان سیره اهل بیت(ع) بوده است
کد خبر: 3823027
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
زاهدی:

مبارزه با ظلم و احقاق حقوق مظلومان سیره اهل بیت(ع) بوده است

گروه سیاست و اقتصاد - گرنماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: مبارزه با ظلم و احقاق حقوق مظلومان سیره اهل بیت(ع) بوده و نظام اسلامی ایران نیز همین تفکر را دنبال می‌کند.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی امروز شنبه، 8 تیر در جمع مردم چترود در مسجد الله این شهر با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق‌(ع) گفت: دشمنان اسلام طی سالها تلاش کردند تا حکومت شیعی تشکیل نشود و امامان معصوم(ع) را به روش‌های مختلف به شهادت رساندند.
وی با اشاره به اینکه دلیل اصلی دشمنی با نظام اسلامی وجود حکومت اسلامی مبتنی بر تفکر شیعی است افزود: انرژی هسته‌ای و برجام بهانه‌ای بیش نیست و دشمن نمی‌خواهد تفکر شیعه در دنیا گسترده شود.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به مدد اهل بیت عصمت و طهارت(ع) خاری بر چشم دشمنان اسلام شده است بیان کرد: مبارزه با ظلم و احقاق حقوق مظلومان سیره اهل بیت(ع) بوده و نظام اسلامی ایران نیز همین تفکر را دنبال می‌کند.
وی با انتقاد از رویکرد اروپا در برجام و عدم اجرای تعهدات خود در قالب برجام تصریح کرد: اروپا یکسال مسئولان ما را بازی داد و امید بی‌اندازه دولت به برجام باعث ازدست رفتن بازارهای نفتی ایران بود.
زاهدی با اشاه به اینکه در هیچ کجای دنیا تحریم دارو و غذا قابلیت اجرا ندارد اظهارکرد: اینکه اروپایی‌ها مدعی شدند در قالب اینستکس تحریم دارو وغذا برداشته می‌شود، فریبکارانه است.
وی با بیان اینکه برجام در شرایط کنونی کمترین تاثیر و کارآمدی را برای کشور ما ندارد بیان کرد: قطع امید واهی به غرب و به‌کارگیری مدیران پاکدست و جهادی تنها راه برون رفت از مشکلات کشور است.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: تا زمانی که به دشمن امید داشته باشیم و از ظرفیت‌های داخلی کشور غفلت کنیم، وضعیت ما تغییر نخواهد کرد.
انتهای پیام

captcha