راه‌اندازی ۱۱۴ جلسه قرآنی خانگی و استمرار آن در طول سال
کد خبر: 3822609
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹

راه‌اندازی ۱۱۴ جلسه قرآنی خانگی و استمرار آن در طول سال

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: راه‌اندازی ۱۱۴ جلسه قرآنی خانگی در ایام کنگره شهدا و استمرار آن در طول سال از اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه قرآن است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام جلالی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان امروز شنبه، 5 تیر در دیدار با امام جمعه کرمان گفت: اعزام مبلغ عمومی که مهم‌ترین بخش آن از طریق ارتباط با طلاب قم و مجمع نمایندگان انجام شده، از فعالیت‌های این سازمان است.
وی با بیان اینکه ۱۷۵ نفر مبلغ در سطح استان مستقر شدند، افزود: ۵ نفردیگر نیز به دستور استاندار و هزینه وی در مناطق جنوبی اعزام شدند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان گفتمان دینی و حضور در عرصه‌های فرهنگی را از جمله فعالیت‌های این سازمان بیان کرد.
وی با بیان اینکه این سازمان در عرصه‌های اجتماعی نیز فعالیت می‌کند، تصریح کرد: آزادی ۱۰ زندانی، تهیه ۵۰ سری جهیزیه و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم از مساجد با نظر امام جمعه برای سیل‌زدگان و اقدامات فرهنگی برای آن‌ها از جمله این فعالیت‌هاست.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان از برپایی ۳۶ موکب اربعین سال قبل سخن گفت و افزود: برای امسال نیز اولین جلسه را برگزار کرده‌ایم.
وی به کارهای بسیار خوب انجام شده در حوزه فضای مجازی اشاره و بیان کرد: دوره آموزشی محتوا و سواد رسانه‌ای برگزار شده است و ما هم‌اکنون در هیچ شهرستانی دغدغه استاد نداریم و می‌توانیم از آ‌ن‌ها در جلسات عمومی مثل اعتکاف استفاده کنیم.
حجت‌الاسلام جلالی با اشاره به اینکه بنا به ضرورت ۳۲ نفر مبلغ خانم دوره‌های مقدماتی را گذرانده و در دوره تکمیلی در حال آموزش هستند، افزود: این بانوان در شهرستان کرمان و در حاشیه کرمان به فعالیت می‌پردازند.
وی ساماندهی بانوان فرهیخته در همه عرصه‌های اجتماعی و مذهبی را از اقدامات این سازمان در حوزه بانوان اظهارکرد و گفت: این بانوان بنا به شعار سال در بحث اقتصادی کارهایی از جمله، خودکفایی بانوان در صنایع دستی انجام داده‌اند و محصولات و تولیدات آن‌ها را در مساجد و تکیه‌ها برای فروش عرضه می‌کنند.
حجت‌الاسلام جلالی به اقدامات انجام شده این سازمان در حوزه قرآن اشاره کرد و تأمین مفسر جمع‌خوانی قرآن، برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی و راه‌اندازی ۱۱۴ جلسه قرآنی خانگی در ایام کنگره شهدا و استمرار آن در طول سال را از اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه قرآن بیان کرد.
انتهای پیام

captcha