آزادی ۸۲۶ زندانی جیرفتی در راستای عفو رهبری‌
کد خبر: 3821483
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۰

آزادی ۸۲۶ زندانی جیرفتی در راستای عفو رهبری‌

گروه اجتماعی ــ دادستان جیرفت گفت: در راستای عفو رهبری تا پایان ماه مبارک رمضان، ۸۲۶ نفر از زندان این شهرستان آزاد شدند.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از دادگستری جیرفت، حسین سلامی دادستان جیرفت دیروز شنبه، 1 تیرماه گفت: با توجه به گزارش‌های مردمی که انجام شد، گوشت‌های قرمز طرح تنظیم بازار معروف به گوشت برزیلی به میزان یک تن و ۷۳۳ کیلو گرم تاریخ مصرف گذشته بودند و پس از نمونه‌برداری و آزمایش، مشخص شد قابلیت مصرف ندارند و دستور معدوم‌سازی آنها صادر شد.
وی افزود: طی بازرسی که در سطح شهر با همکاری ماموران مرکز بهداشت و دامپزشکی انجام شد، یک تن و 311 کیلوگرم از مرغ‌های طرح تنظیم بازار از مغازه‌های مرغ‌فروشی جمع‌آوری و دستور معدوم‌سازی آنها صادر شد.
دادستان جیرفت تصریح کرد: ساختمان‌های مخروبه و بلااستفاده که محلی برای ریختن زباله و پاتوق معتادین شده بود، طی اقدامی با همکاری دستگاه‌های ذیربط ۱۱ ساختمان در سطح شهر جیرفت شناسایی و با دستور قضایی و همکاری شهرداری تخریب، آواربرداری و زمین‌ها تحویل مالکان شد.
سلامی بیان کرد: با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج)، ۳۵ شی عتیقه کشف و شبکه قاچاق که قصد خارج کردن این اشیا را به خارج از مرز داشت، شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد.
دادستان جیرفت افزود: یکی از قاچاقیان عمده مواد مخدر با همکاری اداره اطلاعات شناسایی و یک دستگاه خودروی ۲۰۶ و 100 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.
وی اظهارکرد: با همکاری اداره اطلاعات شهرستان جیرفت شناسایی شبکه قاچاق سوخت در دستور کار قرار گرفت و تعدادی از کارت سوخت مسدود شدند و در مرحله بعد دستگیری سر شبکه‌ها و عوامل اصلی در دستور کار قرار گرفت.
دادستان جیرفت تأکید کرد: در راستای عفو رهبری تا پایان ماه مبارک رمضان، ۸۲۶ نفر از زندان جیرفت آزاد شدند.
انتهای پیام

captcha