الگوسازی مهم‌ترین هدف کانون‌های مساجد است
کد خبر: 3821224
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
ابدالی‌تکلو:

الگوسازی مهم‌ترین هدف کانون‌های مساجد است

گروه فرهنگی ــ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان کرمان با اشاره اینکه الگوسازی در کانون‌های مساجد مهم‌ترین هدف ما است، ضرورت تفاوت در برنامه‌های کانونی، فرهنگی و تبلیغات را مورد تأکید قرار داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمد ابدالی‌تکلو، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان کرمان امروز شنبه، 1 تیر در مراسم افتتاح طرح اوقات فراغت و دوره آموزشی تخصصی سواد فضای مجازی با اشاره اینکه الگوسازی در کانون‌های مساجد مهم‌ترین هدف ما است، ضرورت تفاوت در برنامه‌های کانونی، فرهنگی و تبلیغات را مورد تأکید قرار داد.
وی تصریح کرد: کار فرهنگی روز به روز متفاوت‌تر از قبل و کار فرهنگی امروز با ۱۰ سال پیش متفاوت شده است.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان کرمان نقش فضای مجازی را که امروز محور قرار گرفته، یکی از دلایل این تفاوت بیان کرد و افزود: اگر نتوان با تکنولوژی جامعه پیش رفت، بهره‌برداری لازم انجام نمی‌شود.
ابدالی‌تکلو به همکاری شهرداری، دفتر سراج و قرارگاه فرهنگی مبین در این برنامه اشاره و تصریح کرد: آخرین گردهمایی مدیران کانون‌های مساجد استان کرمان در کربلا برگزار و نمودِ بسیار مطلوبی داشت.
وی همچنین به مسئولیت این ستاد در شورای بزرگداشت دهه کرامت و اجرای برنامه از اول تا ۱۱ ذی‌القعده مصادف با ۱۳ تا ۲۳ تیرماه جاری اشاره و تأکید کرد: کانون‌ها باید دهه کرامت را محور کارها قرار دهند و فضا، گویای این دهه باشد زیرا باید در شادی اهل بیت(ع) شاد بود.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان کرمان از جشنواره قرآن مدهامتان، جشنواره سرود و همایش ملی پیامبر اعظم را از دیگر برنامه‌های سال جاری در کانون های مساجد نام برد.
انتهای پیام

captcha