ایران در معرض بزرگ‌ترین جنگ اقتصادی با آمریکا قرار دارد
کد خبر: 3821124
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
امام جمعه کن:

ایران در معرض بزرگ‌ترین جنگ اقتصادی با آمریکا قرار دارد

گروه سیاسی ــ صالح نیا تصریح کرد: در حال حاضر در بزرگ‌ترین جنگ اقتصادی با آمریکا هستیم. اگر امریکائی‌ها پهپادی به سمت ما می‎فرستند هدف از این کار چیست؟ اگر می‌خواهند ارتش و بنیه دفاعی ایران را امتحان کنند باید تست آنها را نابود کرد و گرنه سراغ تست‌های بالاتر و غیره می‌روند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از کمیته رسانه‌ای کن، نماز عبادی   سیاسی جمعه این هفته ۳۱خرداد ۹۸ به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین یحیی صالح‌نیا و حضور امت حزب‌الله و خداجوی غرب تهران در حسینیه سرآسیاب کن برگزار شدد.
 صالح‌نیا در خطبه اول گفت: اولویت اول داشتن اخلاق است و این اخلاق فرد و جامعه را اصلاح می‌کند.
وی در ادامه افزود: دروغ نگفتن، غیبت نکردن، به دانسته‌های خود عمل کردن و درباره موردی که انسان آگاهی ندارد احتیاط پیشه نماید، موجب رشد و تکامل انسان می‌شود. اگر انسان رشد معنوی پیدا نمی‌کند به خاطر این عوامل است: اول خفيف شمردن حقوق الله که موجب دوری از خدا می‎گردد و دوم روى‌گردانی از خدا که باعث خشم الهی می‌شود.
صالح نیا در ادامه تصریح کرد: دروغگويی مستمر باعث ول کردن خدا و ناسپاسی باعث محرومیت می‌شود و همچنین نرفتن به مجالس اهل علم باعث خواری درونی گشته و رفتن در ميان اهل غفلت باعث یأس از رحمت الهی می شود.
امام جمعه کن در پایان خطبه اول گفت: الفت با اهل باطل باعث تنهایی و خطا و دریدگی باعث مكافات می شود و بی ‏شرمی و بی حيايى باعث مجازات. راهکار همۀ اینها استغفار و انابه و تضرّع است که هیچ لذّتی در دنیا به پای این لذت نمی‎رسد.

امام جمعه کن در خطبه دوم گفت: من ابتدا به برخی مسائل مطرح در حوزه سیاسی جواب کارشناسی داده و چند تشکر مهم را عرض می‌کنم.
وی افزود: در حال حاضر در بزرگ‌ترین جنگ اقتصادی با آمریکا هستیم. اگر امریکائی‌ها پهپادی به سمت ما می فرستند هدف از این کار چیست؟ اگر می‌خواهند ارتش و بنیه دفاعی ایران را امتحان کنند باید تست آنها را نابود کرد و گرنه سراغ تست‌های بالاتر و غیره می‌روند.
صالح نیا تصریح کرد: آیا می‌توانیم به انها خوشبین باشیم؟ نتیجه خوشبینی به دشمن در شرایط صلح مردن در قفس است و در شرایط جنگی از دست دادن منابع قدرت کشور است.
وی خاطرنشان کرد: اگر لایحۀ FATF در مجمع تشخیص تصویب شود دولت کارآمد می شود؟ خیر! زیرا دست دولت برای مقابله با تحریم‌های غرب بسته تر شده و دولت ناکارآمدتر می شود.

امام جمعه کن گفت: صدور اسناد مالکیت تک برگ برای زمین‌های اهالی محترم و زحمت کش کن که یک گام زیرساختی بزرگ برای تأمین حقوق مالکانۀ اهالی محسوب می شود، یک کار بزرگ است.

وی افزود: برای این کارکه خیلی برای آن زحمت کشیده شد من از طرف خودم و اهالی کن از کلیه رؤسای ثبت کل کشور، استان تهران و ادارۀ ثبت زیبادشت رؤسای قبلی و فعلی سازمان نوسازی شهرداری تهران و همۀ همکاران آنها تشکر و قدرادنی می کنم.
صالح نیا از رئیس قوۀ قضائیه به خاطر فراخوان برای ارسال نظرات مردم و نخبگان تشکرکرد و گفت: این امر نیازمند یک دفتر قوی و پر حوصله و افرادی دارای سعۀ صدر است.
امام جمعه کن گفت: صدور ویزای الکترونیک برای کمک به رشد گردشگری در کشور با توجه به شیطنتهای آمریکا راهکاری خوب و به موقع است و از مسولان وزارت خارجه تشکر می کنم.
صالح نیا افزود: از اقدام به موقع وزارت اطلاعات برای بازداشت مدیر مالی یکی از شرکت‌های وابسته به وزارت نفت قبل از خروج از کشور و همچنین ضربه به آژانس اطلاعات برون‌مرزی آمریکا برای ارتباط با خبرچین‌های داخلی ایران تشکر می کنم.
وی در پایان گفت: از منتقدین، طراحان، صاحب نظران و بازنشستگان که در نشست هم‌افزایی نخبگان در نماز جمعۀ کن حضور رسانده تشکر و همچنین از دست اندرکاران برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید چمران، شهید لاجوردی، شهدای کمیته‌های انقلاب اسلامی در منطقه غرب تهران و کن تشکر می کنم.

انتهای پیام

captcha