مشکلات حقوقی و قضائی ۱۷ بنگاه تولیدی در کرمان رفع شد
کد خبر: 3819760
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹

مشکلات حقوقی و قضائی ۱۷ بنگاه تولیدی در کرمان رفع شد

گروه اجتماعی ــ رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: طی چند ماه گذشته مشکلات و موانع حقوقی و قضائی ۱۷ بنگاه تولیدی در استان کرمان با ورود سیستم قضائی حل و فصل شده است.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از دادگستری استان کرمان، یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان امروز یکشنبه، 26 خرداد به اقدامات انجام شده توسط مثلث رونق تولید در استان کرمان اشاره کرد و گفت: طی چند ماه گذشته مشکلات و موانع حقوقی و قضائی 17 بنگاه تولیدی در استان کرمان با ورود سیستم قضایی حل و فصل شده است.
وی افزود: اضلاع مثلث رونق تولید شامل بخش خصوصی و مدیران بنگاه‌های تولیدی، دستگاه‌های اجرایی و دستگاه‌های نظارتی و سیستم قضایی هستند.
رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: طبق نظر کارشناسان متخصص غیر قابل پیش‌‌بینی بودن و تغییرات قیمت مواد اولیه و محصولات، موانع در فرآیندهای اداری و اخذ مجوزهای کسب و کار در دستگاه‌های اجرایی، بی‌ثباتی سیاست‌ها، قوانین و مقررات و رویه‌های اجرایی ناظر بر کسب و کار، فساد و سوء استفاده از مقام و موقعیت اداری در دستگاه‌های اجرایی، دشواری تأمین مالی از بانک‌ها، رویه‌های ناعادلانه ممیزی و دریافت مالیات و رویه‌های سخت‌گیرانه در ادارات کار و بیمه برای مدیریت نیروی انسانی از جمله مهمترین موانع پیش روی رونق تولید هستند.
موحد تصریح کرد: با توجه شعار سال مبنی بر رونق تولید دادگاه‌ها باید در رسیدگی به شکایات و پیگرد موثر متجاوزان به حقوق دیگران اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
انتهای پیام

captcha