یادواره شهدای انتظامی کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 3817773
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۴
۲۲ خردادماه؛

یادواره شهدای انتظامی کرمان برگزار می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: مراسم یادواره شهدای انتظامی کرمان با حضور خانواده شهدا و مسئولان کشوری و استانی در دانشگاه هایتک ماهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، کوروش احمدیوسفی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان روز گذشته، 18 خردادماه در نشست هم‌اندیشی در زمینه برگزاری یادواره ۵۷۴ شهید فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: نیروی انتظامی سازمانی است که شهادت در آن ساری و جاری است و نمونه شهید محمدامین الله‌دادی که در عصر روز عید فطر توسط اشرار مسلح در رودبار جنوب به شهادت رسید.
وی افزود: شهدای نیروی انتظامی جان خود را آگاهانه تقدیم می‌کنند تا مردم در آسایش و آرامش به مسائل آموزشی، فرهنگی، اقتصادی و .... بپردازند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه مطلبی که کمتر جامعه به آن توجه می‌کند احساس دین به شهدا است، تصریح کرد: بالاترین ایثار و گذشت آن است جان خود را بدهید تا همه اقشار جامعه در آسایش باشند.
احمدیوسفی بیان کرد: شهدای پلیس مظلومانه جان فشانی می‌کنند و در راهبردشان گروه، مذهب، سهله خاص، فرد خاص و ... مد نظر نیست و به‌دنبال این هستند که همه همنوعانشان در امنیت باشند.
وی اظهار کرد: انتظار ما این است با فکر، اندیشه و قلم چیستی و چرایی شهدا، نظم و امنیت به جامعه تبیین شود و بتوانیم با هم‌اندیشی تولید محتوا کنیم و اینها را در قالب‌های مختلف نشر دهیم و راهبرد والای شهدا را در قالب گفتمانی به جامعه تزریق کنیم.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان بیان کرد: مدل و رفتار شهدا در جامعه گفتمان‌سازی نشده و مغفول مانده است و امیدواریم با آگاه سازی که انجام می‌شود شهدا به عنوان الگو برای افراد جامعه باشند.
احمدیوسفی افزود: ۱۰ سال پیش یادواره شهدای انتظامی را برگزار کرده‌ایم و در ۲۲ خرداد ماه سال جاری یادواره ۵۷۴ شهدای نیروی انتظامی استان را در حالی برگزار می‌کنیم که در طول این ۱۰ سال گذشته ۱۰۰ نفر به شهدای نیروی انتظامی استان کرمان افزوده شده است.
وی بیان کرد: در سال به صورت میانگین ۱۰ نفر جوان و سرمایه استان کرمان که میانگین سنی آنها، ۲۲ سال بوده را برای امنیت تقدیم کرده‌ایم.
احمدیوسفی با اشاره به اینکه بیش از ۴۰ نشست تخصصی در زمینه برگزاری یادواره شهدای کرمان برگزار شده است، گفت: اجلاسیه یادواره در شب ۲۱ خرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه ثارالله کرمان برگزار می‌شود.
وی تأکید کرد: روز ۲۲ خردادماه مراسم یادواره شهدا با حضور خانواده شهدا و مسئولان کشوری از جمله سردار اشتری فرمانده ناجا و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در دانشگاه هایتک ماهان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha