تأکید علیدادی‌سلیمانی بر رسیدگی جدی به امور مردم و معیشت آنان
کد خبر: 3817329
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷

تأکید علیدادی‌سلیمانی بر رسیدگی جدی به امور مردم و معیشت آنان

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه کرمان با تأکید بر رسیدگی جدی به امور مردم و معیشت آنان گفت: باید به خواسته‌های مردم که ولی‌نعمت ما هستند توجه شود و در ادارات آنها را تکریم و کار مردم را به سرعت راه بیندازیم.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی امام جمعه کرمان امروز صبح، چهارشنبه، 15 خرداد در خطبه‌های نماز عید فطر در مصلای امام علی(ع) شهر کرمان گفت: خداوند در آیات متعددی از آیات قرآن بحث مهم و ارزشمند تقوا را مطرح می‌کند.
وی با بیان اینکه بر اساس آیه قرآن رعایت تقوای الهی سه محور اساسی و فایده بزرگ برای ما به دنبال خواهد داشت، افزود: کسانی که تقوای الهی را رعایت کنند خداوند به آنها توانی خواهد داد که بتوانند حق را از باطل و نیک را از بد و دوست را از دشمن بشناسند.
امام جمعه کرمان بیان کرد: عقل آدمی وقتی می‌خواهد حقایق را درک کند جلوی او را حرص‌ها، طمع و خودبینی و حسرت و عشق و علاقه‌های افراطی مثل غبار غلیظی افراد او را می‌پوشاند اما با تقوا می‌تواند از آن عبور کند و تاریکی‌ها روی او تأثیری ندارد.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه ثمره دوم رعایت تقوا این است که گناهان را می‌پوشاند و اثر گناه را از بین می‌برد، تصریح کرد: پیام اصلی ماه مبارک رمضان هم همین است.
امام جمعه کرمان با اشاره به شرایط حساس امروز در کشور اظهارکرد: برای عبور از این شرایط حساس باید سه محور را جدی پیگیری کنیم که محور اول وحدت و همدلی و همراهی است و به‌شدت نیاز به وحدت داریم.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با تأکید بر انسجام نیروها و بسیج همگانی علیه دشمن اجازه نفوذ در میدان خودی را به دشمن نمی‌دهد، تصریح کرد: انسجام اجازه یارگیری در میدان خودی را به دشمن نمی‌دهد و اجازه نمی‌دهد دشمن در میدان خودی خیمه بزند.
وی با بیان اینکه با وحدت حول محور ولایت فقیه و تحت رهبری نظام از خیلی خواسته‌های جناحی و گرایش‌های خود باید دست برداریم، اظهارکرد: کم‌کاری معنا و مفهومی در کار جهادی ندارد، کشور نیاز به کار مفید در همه حوزه‌ها دارد و باید در همه حوزه‌ها برای انقلاب و اهداف آن کار شود.
امام جمعه کرمان با تأکید بر رسیدگی جدی به امور مردم و معیشت آنان گفت: باید به خواسته‌های مردم که ولی‌نعمت ما هستند توجه شود و در ادارات آنها را تکریم و کار مردم را به سرعت راه بیندازیم.
انتهای پیام

captcha