امام خمینی(ره) بر قلوب مردم و نه بر اجساد حاکمیت داشتند
کد خبر: 3817090
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴
سعادت‌فر:

امام خمینی(ره) بر قلوب مردم و نه بر اجساد حاکمیت داشتند

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه جیرفت گفت: مدیریت امام راحل با تمام مدیریت‌های دنیا متفاوت است و مهمترین وجه امتیاز ایشان بر سایر مدیریت‌ها این است که امام بر قلوب مردم و نه بر اجساد حاکمیت داشتند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر، امام جمعه جیرفت دیروز دوشنبه، 13 خرداد در مراسم گرامیداشت سی‌امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در دانشگاه جیرفت گفت: مدیریت امام راحل با تمام مدیریت‌های دنیا متفاوت است و مهمترین وجه امتیاز ایشان بر سایر مدیریت‌ها این است که امام بر قلوب مردم و نه بر اجساد حاکمیت داشتند.
وی با بیان اینکه غالب مدیریت‌های دنیوی اطاعت‌پذیری حول محور جلب منفعت و دفع ضرر هستند، افزود: اما افرادی که در صف امام بودند هزینه هم در این راه می‌دادند و دنبال منفعت دنیوی نبودند.
امام جمعه جیرفت بیان کرد: نکته دیگر در مدیریت حضرت امام خمینی (ره) اقتدار است، در دوران دفاع مقدس تمام دنیا پشت سر صدام ایستادند اما نتوانستند یک وجب از خاک کشور را بگیرند و این نشان از مدیریت مقتدرانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران دارد، مقتدرانه در مقابل دنیا ایستاد تا منافع ملی را حفظ کند.
سعادت‌فر با بیان اینکه امروز پاشنه آشیل مدیریت ما ضعف در این دو مدیریت است، تصریح کرد: اگر مدیران ما توانستند مقتدرانه بر دل‌ها مدیریت کنند این مدیریت الهی و امامی است و هر کدام که نباشد، مدیریت مادی است.
امام جمعه جیرفت تأکید کرد کرد: درسی که از مدیریت امام راحل باید بگیریم این است که برای خدا کار کنیم که اگر اینگونه باشیم اقتدار و محبوبیت خواهیم داشت.
انتهای پیام

captcha