تنها راه سربلندی اسلام مقابله با خوی تجاوزگرانه اسرائیل است
کد خبر: 3815599
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹

تنها راه سربلندی اسلام مقابله با خوی تجاوزگرانه اسرائیل است

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با یادآوری اینكه آزادسازی فسلطین سرلوحه آرمان‌های ملت ایران است، گفت: در شرایطی که خطر اسرائیل، امروز متوجه همه خاورمیانه و سرزمین‌های اسلامی است، انسجام و وحدت مسلمانان درباره موضوع فلسطین و مقابله با خوی تجاوزگرانه اسرائیل، تنها راه سربلندی اسلام و مسلمانان است.

به گزارش ایكنا از فارس، موسی زارعی، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز امروز، 8 خردادماه که در جمع کارکنان ناحیه سخن می‌گفت، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیان كرد: ملت مسلمان ایران مسئله آزادسازی فلسطین از چنگال غاصبان قدس را سرلوحه آرمان‌های خویش قرار داده است.
وی با بیان این نکته که قدس، قبله نخستین و حرم دوم مسلمانان جهان، وطن میلیون‌ها آواره فلسطینی است که استکبار جهانی آن سرزمین را از دست ساکنانش خارج ساخت و تحت سلطه نیروهای اشغالگر قدس قرار داد، افزود: پس از صدور پیام تاریخی امام امت در سال 1358 مبنی بر نام‌گذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس، از این رو، همه ساله، روز قدس را به روز فریاد کشیدن بر سر ستم‌کاران تاریخ و به لرزه درآوردن پایه‌های سست رژیم اسرائیل تبدیل کرده است.
زارعی، در اهمیت بیت‌المقدس از منظر اسلام نیز گفت: بیت‌المقدس به‌عنوان مهم‌ترین شهر فلسطین، از نظر اسلامی اهمیت ویژه‌ای دارد؛ زیرا مسجدالاقصی، نخستین قبله مسلمانان در این شهر تاریخی است و امام راحل نیز با تدبیر الهی خویش و نام‌گذاری روز قدس، مبارزه با اسرائیل و دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین را به عنوان تکلیفی اسلامی به همه مسلمانان از فرقه‌ها و ملیت‌ها و زبان‌های گوناگون گوشزد کرد و اعلام داشت که حمایت از اسرائیل، خیانت به اسلام است.
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در مورد وحدت جامعه اسلامی نیز گفت: شهید دکتر فتحی شقاقی، از رهبران برجسته جنبش اسلامی فلسطین (حماس) درباره منطق وحدت‌بخش اندیشه امام خمینی رحمت‌الله علیه ‌ می‌گوید: «هیچ چیز به اندازه انقلاب امام خمینی رحمت‌الله علیه ‌ نتوانست ملت فلسطین را به هیجان آورد و احساسات آنها را برانگیزد و امید را در دل‌هایشان زنده کند. بر همه ملت‌های مسلمان است که فراتر از شعارها و اقدامات معمولی و کم‌اثر، این روز بزرگ را که در حقیقت روز مقابله مستضعفان با مستکبران است، گرامی بدارند».
وی اظهار كرد: در شرایطی که خطر اسرائیل، امروز متوجه همه خاورمیانه و سرزمین‌های اسلامی است، انسجام و وحدت مسلمانان درباره موضوع فلسطین و مقابله با خوی تجاوزگرانه اسرائیل، تنها راه سربلندی اسلام و مسلمانان است.
زارعی همچنین با اشاره به حکومت اقتصادی صهیونیسم بر آمریكا گفت: در حالی که یهودیان فقط یك و نیم درصد جمعیت فعلی آمریکا را تشکیل می‌دهند اما حدود 49 درصد کل سرمایه‌های شرکتهای بزرگ امریکایی را در اختیار دارند، آنان بیش از هر گروه دیگری در آمریکا دارای سازماندهی و تشکیلات هستند به نحوی که دارای نفوذ گسترده‌ای در پشتیبانی مالی کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا هستند، البته مهم‌ترین جنبه کمک یهودیان به کاندیداها نه جنبه مالی آن بلکه همکاری عملی‌شان است، یهودیان مبارزات انتخاباتی را رهبری می‌کنند، نطق‌ها را می‌نویسند، برنامه‌های تبلیغاتی تلویزیونی را تهیه می‌کنند و در مورد سیاست مبارزاتی کاندیداها تصمیم می‌گیرند.
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با بیان این نکته که صهیونیسم طلایه‌دار تهاجم فرهنگی در جهان است، گفت: جریان تهاجم فرهنگی دنیا امروز در دست صهیونیسم بین‌الملل قرار دارد؛ در زمینه مطبوعات 70 درصد رسانه‌های گروهی غرب در اختیار بانکداران صهیونیست است و هفت نفری که در راس سه بنگاه عظیم خبری - تصویری امریکا (C.B.S-A.B.C N.B.C) قرار دارند و تمام اخبار روزانه امریکا و جهان را به اطلاع مردم می‌رسانند همگی صهیونیست هستند.
وی ادامه داد: همچنین 33 نفر از کسانی که رسانه‌های جهان را در انحصار دارند تماما از سرشناس‌ترین صهیونیست‌های جهان هستند. در ایالات متحده مردی صهیونیست و میلیاردر با نام «روبرت موردوخ‌» زندگی می‌کند که به تنهایی در هر روز 3 میلیون روزنامه و در هر هفته 4 میلیون مجله و هفته‌نامه منتشر می‌كند.
این فرمانده نظامی در ادامه ضمن دعوت همگانی ملت شریف ایران به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) و لبیک به نایب امام زمان(عج) گفت: ایران به جهت آموزه‌های ایدئولوژی و اعتقادی دین اسلام که دفاع از مظلوم را برای هر مسلمانی ضروری دانسته و از طرفی حفظ منافع ملی را هم‌راستا با حمایت انتفاضه مردم مظلوم فلسطین می‌داند.
وی اضافه كرد: ساده اندیشانه است اگر تصور شود در صورت عدم حمایت ایران و یا بی‌تفاوتی به آن، آمریکا و اسرائیل از اهداف پلید خویش بر علیه اسلام و حاکمیت ایران عزیز صرف نظر خواهند کرد. چرا که آنان قانون «همه با ما» نه «همه با هم» را علی‌رغم تمام ادعاهای لیبرالیستی و دموکراتیک در ذهن پرورانده و عمل می‌كنند و ملاک سنجش آن را تنها عملکرد خویش می‌دانند و هیچ ساختار حکومتی متفاوت با حکومت مورد پسند خویش را لایق زیستن در این گیتی و کره خاکی، نمی‌دانند و این خود متناقض‌ترین تفکر ادعاهای لیبرالیستی و دموکراتیک آنان است.
انتهای پیام

captcha