عضویت ۳۶ هزار نفر در کانون‌های مساجد البرز
کد خبر: 3814773
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸

عضویت ۳۶ هزار نفر در کانون‌های مساجد البرز

گروه اجتماعی ــ مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز از عضویت ۳۶ هزار نفر در این کانون‌ها خبر داد و گفت: ۷۰ درصد اعضا جوان و نوجوان هستند.

عضویت 36 هزار نفر در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز، در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: در حال حاضر 36 هزار نفر در کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان فعالیت دارند که 70 درصد آن‌ها نوجوان و جوان هستند.
وی در ادامه به برنامه‌های کانون‌های مساجد البرز در ایام تابستان اشاره کرد و گفت: برنامه‌های تابستانی کانون‌ها از یکم تیرماه آغاز می‌شود که در این برنامه‌ها کلاس‌های آموزش قرآن کریم، کلاس‌های اخلاق و احکام در قالب طرح چهره به چهره، کارگاه آموزشی سواد رسانه و کارگاه آموزشی تئاتر عملیاتی می‌شود.
وی کارگاه‌های آموزشی سرمربی سرود، کارگاه آموزشی گرافیک، کلاس‌های نقاشی و خوشنویسی را از دیگر محورهای طرح اوقات فراغت تابستان دانست و افزود: برنامه‌ریزی برای اجرای جشنواره‌های سرود بچه‌های مسجد و جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد نیز در دستور کار قرار گرفته است.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز با تأکید بر اینکه غنی‌سازی اوقات فراغت زمینه‌‌ساز پرورش استعدادهای برتر در حوزه‌های فرهنگی ـ هنری است، گفت: اجرای این طرح تا 20 شهریورماه ادامه دارد.
انتهای پیام

captcha