اجرای طرح «ضیافت الهی» در اشکذر
کد خبر: 3814746
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

اجرای طرح «ضیافت الهی» در اشکذر

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان اشکذر گفت: طرح «ضیافت الهی» ویژه ماه مبارک رمضان در ۴ بقعه متبرکه این شهرستان در حال اجرا است.

اجرای طرح «ضیافت الهی» در 4 بقعه متبرکه اشکذررمضانعلی خادمی، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان اشکذر در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از اجرای طرح «ضیافت الهی» ویژه ماه مبارک رمضان در ۴ بقعه متبرکه این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: مراسم غبارروبی و عطر افشانی با حضور مبلغ اعزامی از قم در آستان متبرکه امامزاده سید میرحسن(ع) حاجی آباد از جمله برنامه‌های این طرح بود که اجرا شد.
خادمی با بیان اینکه بقاع متبرکه شهرستان اشکذر در طول ماه مبارک رمضان ۴ محفل انس با قرآن برگزار خواهد کرد گفت: اولین محفل انس با قرآن در مسجد ریگ رضوانشهر برگزار شد و بقیه محافل‌ انس تا پایان ماه رمضان در حال برگزاریست.
وی همچنین در خصوص برگزاری مراسم جزء خوانی و ترتیل خوانی در اماکن مقدس امامزادگان افزود: هر روز رأس ساعت ۹ صبح مراسم جزء خوانی ویژه خواهران در امامزاده مراد اشکذر برگزار می‌شود و هر شب نیز بعد از نماز مغرب و عشاء و افطاری مراسم جزءخوانی و ترتیل‌خوانی در امامزاده سید میرحسن (ع) با حضور مبلغ اعزامی در حال برگزاریست.

انتهای پیام

captcha