محافل قرآنی آستان امامزادگان یاسر و ناصر(ع) طرقبه به روایت تصویر
کد خبر: 3814678
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴

محافل قرآنی آستان امامزادگان یاسر و ناصر(ع) طرقبه به روایت تصویر

کانون خبرنگاران نبأ ــ ویژه‌برنامه تفسیر قرآن کریم با محوریت سبک زندگی اسلامی در شب‌های ماه مبارک رمضان در جوار بارگاه مطهر امامزادگان یاسر و ناصر(ع) طرقبه در حال برگزاری است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ ویژه‌برنامه تفسیر قرآن کریم با محوریت سبک زندگی اسلامی، در شب‌های ماه مبارک رمضان توسط حجت‌الاسلام فیض‌آبادی، کارشناس مذهبی پس از مراسم ترتیل‌خوانی قرآن کریم در رواق «دارالعباده» بقعه متبرکه امامزادگان یاسر و ناصر(ع) طرقبه برگزار می‌شود‌.
همچنین ویژه‌برنامه «شب‌های آسمانی»همراه با مسابقات متنوع و اهدای جوایز متبرک و قرعه‌کشی با همکاری مدیریت دفتر فرهنگی ــ قرآنی آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر(ع)، هر دو شب یک‌بار به جز شب‌های قدر از ساعت ۲۲ تا ۲۳ با حضور پرشور زائران و مجاوران این بارگاه ملکوتی در حال برگزاری است.
در این ویژه‌برنامه مسابقات و برنامه‌ها با محتوای دینی، موضوعات اخلاقی و انتقال مفاهیم دینی و قرآنی همراه با لحظاتی سرشار از شادی و توأم با معنویت برای مخاطبان در رده‌های مختلف سنی ارائه می‌شود.
حجج‌الاسلام حسین‌زاده، اصغری، صفری، نوری، تکمیلی و درافشان از جمله روحانیونی هستند که در مراسم شب‌های آسمانی به اجرای برنامه می‌پردازند.
اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام
captcha