افزایش ۱۳ درصدی تردد در جاده‌های استان کرمان
کد خبر: 3812701
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۰

افزایش ۱۳ درصدی تردد در جاده‌های استان کرمان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شمال استان کرمان از افزایش ۱۳ درصدی تردد در جاده‌های استان کرمان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، سیدعلیخانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شمال استان کرمان شامگاه شنبه، 28 اردیبهشت در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان کرمان به رشد 27 درصدی میزان تردد جاده‌های شمال و جنوب استان کرمان در نوروز 98 اشاره کرد و گفت: نوروز امسال 11 میلیون تردد در جاده‌های شمال و جنوب استان کرمان ثبت شده است.
وی با اعلام 35 فقره تصادف فوتی و 216 فقره تصادف جرحی در محورهای شمال و جنوب استان کرمان در نوروز 98 بیان کرد: تصادفات فوتی نوروز امسال 13 فقره کاهش را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهند.
سیدعلیخانی با ارائه آمار مقایسه‌ای میزان تصادفات سال 96 و 97 با اعلام اینکه 63 درصد تصادفات جرحی و فوتی شمال استان کرمان در محورهای اصلی رخ داده است، تصریح کرد: خودروهای سواری 56 درصد و موتورسیکلت‌ها 15 درصد سهم تصادفات را در شمال استان شامل می‌شوند.
وی افزایش 13 درصدی تردد در جاده‌های استان کرمان را یادآور شد و گفت: 49 درصد علت تصادف‌ها عدم توجه به جلو و 31 درصد تخطی از سرعت مطمئنه بوده است، ضمن اینکه 57 درصد واژگونی خودرو را در تصادفات شاهد هستیم.
انتهای پیام

captcha