برگزاری مراسم ارتحال امام(ره) در ۱۰۰ بقعه متبرکه استان کرمان
کد خبر: 3811973
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰
حدادی اعلام کرد:

برگزاری مراسم ارتحال امام(ره) در ۱۰۰ بقعه متبرکه استان کرمان

گروه اجتماعی - سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان کرمان ازبرگزاری طرح ضیافت الهی سازمان اوقاف در جوار ۲۴ بقعه متبرکه استان خبر داد و گفت: در راستای برنامه‌های ۱۴ خرداد ماه ، ویژه برنامه ارتحال امام خمینی(ره) در ۱۰۰ بقعه متبرکه و اماکن مذهبی استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رضا حدادی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان کرمان در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان با اشاره برنامه‌های طرح ضیافت الهی اوقاف در جوار اماکن متبرکه گفت: امسال در هر شهرستان یک امامزاده شاخص مجری برنامه‌های این طرح در ایام ماه مبارک رمضان می‌باشد.
وی با بیان اینکه برنامه‌های ضیافت الهی در ۲۴ امامزاده شاخص برگزار می‌شود، افزود: برگزاری افطاری ساده، برگزاری مراسم جمع‌خوانی قرآن از جمله برنامه‌های مهم در این ایام است.
حجت‌الاسلام حدادی بیان کرد: در کنار این برنامه‌های فرهنگی دو مفسر کشوری قرآن به استان دعوت شدند و در این ایام در بقاع شاخص استان به تفسیر قرآن می‌پردازند .
وی با بیان اینکه سازمان زندان‌های استان کرمان نیز از وجود این مفسران استفاده می‌کنند، گفت: برنامه تفسیر قرآن در زندان‌های استان کرمان در این ایام برگزار می‌شود .
سرپرست معاونت اداره کل اوقاف استان کرمان با اشاره به اینکه ۵۱ نفر روحانی از قم به کرمان اعزام شدند و تعداد ۴۴ نفر روحانی بومی نیز برای تبلیغ به نقاط مختلف استان کرمان اعزام شدند افزود : به واسطه افزایش تقاضا سه نفر دیگر هم به این تعداد اضافه شده است
وی با بیان اینکه مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در ۱۰۰ بقعه متبرکه و اماکن مذهبی در سطح استان کرمان برگزار می‌شود تأکید کرد: کتابچه کوچکی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب تهیه شده که بعد از چاپ در بقاع متبرکه استان کرمان توزیع می‌شود.
انتهای پیام

captcha