«اسماعیل عاقلی» مدیرکل استاندارد کرمان شد
کد خبر: 3810704
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸

«اسماعیل عاقلی» مدیرکل استاندارد کرمان شد

گروه سیاست و اقتصاد ــ با حضور معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان ملی استاندارد کشور، اسماعیل عاقلی به‌‌عنوان مدیرکل جدید استاندارد استان کرمان معرفی شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدعلی دهقان، سرپرست معاونت اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان، روز گذشته، 21 اردیبهشت‌ماه در این مراسم گفت: رتبه اداره‌کل استاندارد کرمان قبل از مدیریت بیگ‌زاده ۳۱ کشور بوده اما با تلاش‌های انجام شده رتبه کرمان به رتبه سوم کشور ارتقاء یافته است.
علی بیگ‌زاده، مدیرکل سابق استاندارد استان کرمان نیز گفت: عادت به ارائه گزارش در مراسم تودیع ندارم و کار اساسی را آنهایی کردند که رفتند تا ما بمانیم و خدمت کنیم و امروز شهدا حضور ندارند و شاید ذره‌ای از دین خود را در قبال بزرگی آنها توانسته باشیم در کارمان ادا کرده باشیم.
وی افزود: در سه سال و نیم گذشته اداره کل استاندار کرمان با تلاش همکاران توانسته در شاخص‌های عمومی و اختصاصی جزء برترین‌های کشور باشد.
اسماعیل عاقلی، مدیرکل جدید استاندارد استان کرمان نیز در این مراسم اظهار کرد: ارزیابی انطباق، استانداردسازی، تایید صلاحیت و اندازه‌شناسی چهار رسالت سازمان استاندارد است که در راستای تحقق این رسالت‌ها و همچنین اجرای قانون جدید و توسعه استاندارد کشور فعالیت خواهیم کرد.
وی گفت: امیدواریم در سال رونق تولید بتوانیم گام‌های موثری در راستای ارتقاء کیفیت محصولات خدماتی و تولید در استان کرمان برداریم که نتیجه آن موجب رونق تولید و اشتغال می‌شود.
انتهای پیام

captcha