محیط آموزش و پرورش محیط تعلیم و تربیت باشد
کد خبر: 3810508
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴

محیط آموزش و پرورش محیط تعلیم و تربیت باشد

گروه اجتماعی ــ امام جمعه کرمان گفت: محیط آموزش و پرورش باید محیط تعلیم و تربیت و فضای تعلیم و تربیت فضای یاد دادن و یاد گرفتن در عمل باشد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان، امروز، 21 اردیبهشت‌ماه در مراسم تحلیل از معلمان نمونه استان کرمان گفت: در رابطه با تعلیم و تعلم و معلمی مطالب مفید و مؤثر فراوانی وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه معلمی یک مرکز تعلیم و تعلم است، افزود: معلم باید کانونی باشد و کسانی که پای درس او حضور پیدا می‌کنند از این کانون ارزش‌ها و بهره زیادی ببرند.
‌علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه معلمی مقام مهم و باارزشی است، گفت: معلم می‌تواند با گفتار و رفتار خود انسانی را به سقوط بکشاند و گناه او همانند این است که همه مردم را به قتل برساند.
وی بیان کرد: جامعه مؤظف است نسبت به معلم‌ها به‌صورت ویژه عمل کند و جایگاه معلم مقدس است و باید روحیه امید و حرکت را به متعلم خود منتقل کند.
امام جمعه کرمان تصریح کرد: محیط آموزش و پرورش حقیقتا محیط تعلیم و تربیت و فضای تعلیم و تربیت فضای یاد دادن و یاد گرفتن در عمل باشد.
یادآور می‌شود، در این مراسم از دانش‌آموز آریامهر کریمی که سال گذشته مرد ریاضی جهان لقب گرفت و همچنین از تعدادی معلمان نمونه استانی آموزش و پرورش استان کرمان تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام

captcha