اجرای 100 ویژه‌برنامه هفته عقیدتی ـ سیاسی توسط سپاه ثارالله(ع) شیراز
کد خبر: 3809388
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱

اجرای 100 ویژه‌برنامه هفته عقیدتی ـ سیاسی توسط سپاه ثارالله(ع) شیراز

گروه اجتماعی ـ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته عقیدتی ـ سیاسی در سپاه از اجرای بیش از 100 ویژه‌برنامه توسط این ناحیه از سپاه خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام ابراهیم مصطفوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز امروز، 16 اردیبهشت‌ماه در جمع كاركنان این ناحیه كه به‌مناسبت فرا رسیدن هفته عقیدتی ـ سیاسی در سپاه سخنرانی می‌كرد، گفت: توفیق خدمت به اسلام و مسلمین نعمت بزرگ الهی است که باید شکرگزار این نعمت خدادادی باشیم.
وی افزود: برای اینکه بر اهمیت تعلیم و تربیت در سپاه و بسیج تأکید بیشتری شده باشد، این هفته به نام هفته عقیدتی ـ سیاسی نام‌گذاری شده است كه در آن نیروهای سپاه و بسیج برای قدردانی از مربیان تلاش می‌کنند.
مصطفوی از اجرای بیش از 100 برنامه در هفته عقیدتی ـ سیاسی سپاه توسط سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز خبر داد و گفت: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدای معلم، برگزاری نشست‌های انقلابی‌گری در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج، برگزاری جلسات مربیان در حوزه‌های مقاومت بسیج، برگزاری جلسه هیئت منتظران موعود در پایگاه‌ها و مساجد و تقدیر از مربیان نمونه سپاه و بسیج، دیدار با معلمان و اساتید بسیجی، مراسم ختم قرآن برای شهدای گران‌قدر مربی و معلم و برنامه‌های ورزشی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در حوزه استحفاظی این ناحیه است.

وی همچنین با اشاره به نقش عقیدتی سیاسی در رابطه با افزایش معنویت كاركنان سپاه نیز گفت: رسالت اصلی عقیدتی ـ سیاسی در سپاه همان افزایش معنویت و بصیرت در كاركنان و بسیجیان است.
مصطفوی در ادامه با اشاره به شخصیت بزرگوار شهید مطهری گفت: در زندگی ایشان هیچ تظاهری وجود نداشت و هرچه بود اخلاص بود، شهید مطهری ذوب در اسلام، دین و ولایت بود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز ادامه داد: شهید مطهری با شناخت صحیح و دقیقی از اسلام و زمان‌شناسی در مبارزه با هجمه‌های فكری و فرهنگی دشمن بسیار خلاق و شجاع بودند.
انتهای پیام

captcha