روزآمدی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
کد خبر: 3807701
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
نقویان:

روزآمدی را سرلوحه کار خود قرار دهیم

گروه اجتماعی ـ دبیر هیئت عالی گزینش کشور با اشاره به اینکه ما باید روزآمدی را سرلوحه کار خود قرار دهیم، گفت: باید در عین اینکه بتوانیم اصول و ارزش‌های خود را حفظ کنیم روزآمدسازی را انجام دهیم.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام ناصر نقویان، دبیر هیئت عالی گزینش کشور امروز سه‌شنبه، 10 اردیبهشت در همایش مدیران هسته‌های گزینش کشور با بیان اینکه مشکل اصلی این است که برخی مسئولان ما با مردم همدرد نیستند، تصریح کرد: بسیاری از کارها در سیستم‌های اداری سایر کشورها در فرصت‌های بسیار کوتاه انجام می‌شود و این در حالی است که بسیاری از این کارها در کشور ما زجرآور و مستهلک‌کننده است و مدت زمان زیادی به طول می‌انجامد.
وی افزود: اگر بتوانیم در کنار آیتم‌های گزینش از جمله آیتم‌های اعتقادی را بگذاریم بسیاری از مشکلات حل می‌شود.
وی با اشاره به اینکه گزینش‌گر ما باید تعلیم ببیند، گفت: مبانی ما مبانی مشخصی هستند و عقل نشانه مسلمانی و نقل احادیث دست ما را پر کرده و گاهی یک حدیث سه حرفی با یک موضوع ۵۰ صفحه‌ای غرب برابری می‌کند.
دبیر هیئت عالی گزینش کشور با اشاره به اینکه مردم از سیستم اداری ما خسته هستند، اظهار کرد: من با توسعه گزینش هیچ روی خوشی ندارم و اگر جمهوری اسلامی می‌خواهد کامیاب باشد باید روزی که مسئولان، مسئولیت از روی دوششان برداشته شد جشن بگیرند نه روزی که مسئولیت می‌پذیرند.
نقویان با اشاره به اینکه ما باید روزآمدی را سرلوحه کار خود قرار دهیم، بیان کرد: باید در عین اینکه بتوانیم اصول و ارزش‌های خود را حفظ کنیم روزآمدسازی را انجام دهیم.
وی گفت: باید توجه داشت که نارضایتی مردم از سیستم اداری به اعتماد مردم از نظام خدشه وارد می‌کند و در این راستا هسته‌های گزینش باید افرادی را انتخاب کنند که امور اداری را به بهترین شکل ممکن پیگیری کنند.
دبیر هیئت عالی گزینش کشور تأکید کرد: اگر می‌خواهیم مردم را به این نظام خوش‌بین کنیم باید محصول این نظام در ادارات سرویس‌دهی به مردم باشد و اگر مردم از ادارات و سازمان‌ها ناراضی بیرون رفتند به ناکارآمدی نظام معتقد می‌شوند.
انتهای پیام

captcha