ثبت ۱۳ مورد وقف طی سال ۹۷ در جیرفت
کد خبر: 3807227
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۹

ثبت ۱۳ مورد وقف طی سال ۹۷ در جیرفت

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جیرفت با اشاره به ثبت ۱۰ مورد وقف طی سال گذشته در این شهرستان گفت: اولین وقف امسال این شهرستان با نیت ساخت حسینیه ثبت شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، محمد محمدی‌فر، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جیرفت دیروز یکشنبه، 8 اردیبهشت گفت: اولین وقف محقق شده سال جدید این شهرستان توسط واقف نیک‌اندیش «حسین عباس‌پور» در روستای باغ با غوئیه ثبت شد.
وی افزود: ملک مورد وقف، قطعه زمینی به مساحت ۳۷۵ متر مربع است که با نیت ساخت حسینیه روستا وقف شده است.
محمدی‌فر با اشاره موقوفات ثبت شده سال گذشته این شهرستان بیان کرد: در سال گذشته ۱۳ مورد وقف در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد وقف شد که بیشتر موقوفات محقق شده مربوط به مناطق روستایی هستند.
وی با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رده سنی بزرگسال بالای ۱۸ سال سازمان اوقاف تصریح کرد: ثبت‌نام این مرحله از مسابقات تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری تمدید شده و متقاضیان جهت ثبت‌نام می‌توانند به اداره اوقاف این شهرستان مراجعه کنند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت تأکید کرد: سال گذشته این مسابقات با شرکت بیش از ۲۰۰ نفر در شهرستان جیرفت برگزارشد.
انتهای پیام

captcha