سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به روایت حجت‌الاسلام حسینی
کد خبر: 3798694
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱

سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به روایت حجت‌الاسلام حسینی

رئیس ستاد برگزاری سی‌و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم گفت:درصدد هستیم شیرینی این مسابقات که یکی از حرفه‌ای‌ترین مسابقات قرآنی در جهان اسلام است را در بعد فنی، پردازش و پرداخت به مواردی که کمتر به آن توجه شده است به مخاطبان ارائه بدهیم.

به گزارش ایکنا، ایسنا نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی با حضور در ایسنا، در آستانه برگزاری این دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به پرسش‌های این خبرگزاری در رابطه با این رویداد مهم قرآنی پاسخ داد و از تأثیر این مسابقات در سطح منطقه، اهداف برگزاری مسابقات قرآنی، اینکه چگونه می‌توانیم از برگزاری این مسابقات به عنوان محرکی برای به حرکت درآوردن برنامه‌ها و فهم قرآنی در کشور استفاده کنیم و… سخن گفت.

وی یادآور شد: تمام آثار ارسالی در بخش بانوان، آقایان، طلاب علوم دینی، دانش‌آموزان و نابینایان مورد داوری قرار گرفت و در نتیجه افرادی که در مرحله نیمه نهایی هستند منتخبین این رشته‌ها هستند. از این جهت در این دوره از مسابقات گزینش بهتری صورت گرفت و از نظر سطح کیفی افراد بهتری در این دوره از مسابقات حضور دارند. مخاطبی که در سالن می‌نشیند توقع یک تلاوت جذاب را دارد و با این اتفاق، شاهد کیفی سازی بهتر مسابقات هستیم. چند روز برگزاری مسابقات صرفاً برای فینال مسابقات است. بیستم فرودین در سه شیفت کاری مرحله نیمه نهایی برگزار می‌شود و افرادی که به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند از بعدازظهر ۲۱ فروردین ماه در مصلای امام خمینی (ره) رقابت خود را آغاز می‌کنند.

مشروح این مصاحبه توسط خبرگزاری ایسنا طی روزهای آتی منتشر خواهد شد.

مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ با حضور ۸۳ کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha