برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در 150 نقطه استان کرمان
کد خبر: 3788074
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳
صدفی اعلام کرد:

برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در 150 نقطه استان کرمان

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در 23 شهرستان، 58 بخش، 62 شهر و 2 هزار روستای دارای جمعیت این استان برگزار می‌شود گفت: حدود 150 نقطه از سراسر استان کرمان در سال جاری شاهد برگزاری راهپیمایی و تجمع 22 بهمن خواهدبود.

به گزارش ایکنا از کرمان، مهدی صدفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان دیروز چهارشنبه، 17 بهمن در نشست برنامه‌ریزی راهپیمایی 22 بهمن سال جاری ضمن تسلیت ایام فاطمیه(س) افزود: این همایش مردمی در تمام شهرستان‌ها، بخش ها و شهرها برگزار می‌شود و در روستاها و دهستان‌ها نیز جشن انقلاب همراه با تجمعات مردمی برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: 22 بهمن به دلیل حماسه‌آفرینی ملت ایران در سال 57 یکی از روزهای ماندگار و تاریخی و نقطه عطفی در تاریخ کشور و ملت ایران محسوب می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، 22 بهمن را روز تجدید عهد با انقلاب، آرمان‌های امام راحل(ره)، ارزش‌های انقلاب و تجدید پیوند مجدد با ولایت و رهبری دانست و تصریح کرد: این روز از ابعاد مختلف برای ملت ایران دارای اهمیت ویژه است.
وی با بیان اینکه ملت ایران طی سالهای گذشته در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌های زیادی داشته‌اند گفت: روزبه‌روز بر موفقیت‌های ایران به عنوان یک کشور مستقل افزوده می‌شود و به همین دلیل هر روز شاهد ترفندهای بیگانگان در راستای براندازی نظام هستیم.
صدفی ادامه داد: می‌طلبد مردم راهپیمایی 22 بهمن امسال را باشکوه‌تر از قبل برگزار و به دنیا ثابت کنند با گذشت سالها از پیروزی انقلاب و با وجود همه مشکلات وفادار به نظام، کشور، ولایت و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.
وی یادآور شد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نه تنها موجب تقویت، همبستگی و استحکام هرچه بیشتر ملت می‌شود بلکه دشمنان نظام را نیز مایوس و ناکام و دوستداران نظام را شاد می‌کند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تصریح کرد: 22 بهمن روزی است که همواره در تاریخ ایران اسلامی ثبت و ضبط خواهد شد زیرا ملت ایران در مبارزه با رژیم طاغوت به پیروزی رسید.
وی اظهارکرد: ملت ایران در 22 بهمن همه معادلات دشمن را بر هم خواهند زد و حماسه حضور و روزی ماندگار را ثبت می‌کنند.
صدفی با اشاره به وعده‌های براندازی نظام توسط دشمن در ادوار مختلف تصریح کرد: ملت ایران در برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نه تنها دشمنان را مایوس کردند بلکه دشمن متوجه شد این ملت همیشه در صحنه، آگاه و بیدار است.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز وعده 22 بهمن تماشایی را در سال جاری داده‌اند و به طور قطع امسال راهپیمایی تماشایی و دشمن‌شکن خواهیم داشت و دشمنان انقلاب را مایوس و ناامیدتر از گذشته خواهند کرد.
صدفی با اشاره به برنامه‌های تببین شده برای 22 بهمن سال جاری در شهر کرمان تأکید کرد: راهپیمایی 22 بهمن ساعت 9 و نیم صبح از چهار راه طلاقانی آغاز و ویژه‌برنامه جشن انقلاب نیز قبل از آغاز راهپیمایی در همان محل برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در طول مسیر نیز برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی مانند برپایی ایستگاه سلامت، ایستگاه پاسخگویی به شبهات، ایستگاه نقاشی کودکان، ایستگاه‌های صلواتی، اجرای گروه‌های سرود و دسته‌های رزم نواز، مسابقه معلومات عمومی، عکاسی با موبایل، غرفه‌های مشاوره در میدان عاشورا بعد از اجرای سرود دانش‌آموزی و سخنرانی امام جمعه موقت تهران حجت‌الاسلام ابوترابی همراه با اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری و قرائت قطع‌نامه پایانی راهپیمایی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha