۸۵۰۰ برنامه در کرمان اجرا می‌شود
کد خبر: 3786439
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰
همزمان با دهه فجر؛

۸۵۰۰ برنامه در کرمان اجرا می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کرمان گفت: در استان کرمان قریب ۸ هزار و ۵۰۰ برنامه محوری و شاخص با ۱۵۰ عنوان برای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کرمان، مهدی صدفی، رئیس ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کرمان دیروز جمعه، 12 بهمن گفت: در استان کرمان قریب 8 هزار و 500 برنامه محوری و شاخص با 150 عنوان برای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برنامه‌ریزی شده است‌.
وی افزود: اقشار مختلف جامعه، تصمیم‌گیری، تصمیم‌سازی و اجرای برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را در قالب 26 کارگروه از خردادماه سال جاری آغاز کرده‌اند.
صدفی به اجرای برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی شهرهای استان و در دو هزار روستا اشاره و بیان کرد: نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی استان کرمان نیز با همکاری فرمانداری‌، استانداری و تمامی دستگاه‌های اجرایی استان کرمان آغاز به کار کرده است و تا 17 بهمن‌ماه ادامه دارد.
رئیس ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کرمان تصریح کرد: برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کرمان در قالب‌های قرآنی، علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، نمایشگاهی، مراسم و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی طرح‌ریزی و اجرایی شده است.
صدفی یادآور شد: در ایام پایانی سال جاری نیز کنگره بزرگداشت 6500 شهید استان کرمان به‌عنوان یک رویداد بزرگ فرهنگی وهنری از جنس شهید و شهادت برگزار می‌شود که مدیریت آن نیز بر عهده سپاه ثارالله است.
انتهای پیام

captcha