مسئولان به مطالبات کارگران مترو و مردم سیل‌زده اهتمام ورزند
کد خبر: 3786414
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰

مسئولان به مطالبات کارگران مترو و مردم سیل‌زده اهتمام ورزند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه موقت اهواز با اشاره به سیلاب خوزستان عنوان کرد: همه باید کنار این مردم سیل‌زده باشند تا مشکلاتشان به سرعت حل شود. همچنین از مسئولان درخواست دارم تا به مطالبات کارگران مترو اهتمام ورزیده شود.

vv

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز امروز، 12 بهمن ماه در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی اهواز اظهار کرد: نقشه راه متقین که قرآن آن را بیان می‌کند، نقشه‌ای است که اگر کسی بر اساس آن حرکت کند، خواه یا ناخواه منجر به قیام و انقلاب می‌شود. خداوند نقشه راه متقین را در قرآن کریم ترسیم کرده است.

وی ادامه داد: بر اساس آیات قرآن مردم باید در صحنه باشند و دیگران را به خیر دعوت کنند. این افراد به بهشت می‌رسند، زیرا بر اساس نقشه راه متقین رفتار کرده‌اند.

حاجتی با بیان اینکه امت اسلام بر همه امت‌های پیشین برتری دارد، زیرا این امت دارای زبان گویا است، گفت: کسانی که اهل امر به معروف و نهی از منکر هستند، ایمان را در درون خود و جامعه تزریق و تقویت می‌کنند.

وی با اشاره به تهدیدات دشمنان ادامه داد: بر اساس آیات قرآن اگر مومنان و متقین در این زمینه در راه خدا گام بردارند و بر اساس نقشه متقین رفتار کنند، صبور باشند و تقوا پیشه کنند، قطعاً دشمنان نمی‌توانند به متقین ضربه بزنند، همانطور که هشت سال دفاع مقدس شهید دادیم اما در نهایت پیروزی با ملت ایران بود.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به سیلاب خوزستان عنوان کرد: این سیل همه مردم ایران و خوزستان را نگران کرد. همه باید کنار این مردم سیل زده باشند تا مشکلاتشان به سرعت حل شود.

وی ادامه داد: از مسولان درخواست دارم تا به مطالبات کارگران مترو اهتمام ورزیده شود و نسبت به حل مشکلات آن‌ها اقدام شود زیرا نگرانی‌هایی در این زمینه وجود دارد.

حاجتی با بیان اینکه نقشه‌های نابودی انقلاب پیش از انقلاب طراحی شده بود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در پیدایش، استمرار و نتیجه یک انقلاب بی نظیر بود زیرا دین در این انقلاب عامل حرکت بود.

وی با اشاره به چالش‌های داخلی و خارجی کشور اظهار کرد: برخی ها به دنبال سازش با آمریکا هستند اما این کشور در حال افول است و مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تاکید کرده است. ملت ایران یک ملت آماده و هوشیار است و به CFT، FATF و پالرمو امید نبسته است و فقط به خدا، امامان و 14 معصوم توکل و توسل می کند.

حاجتی ادامه داد: امروز ایران اسلامی است که می‌درخشد و مردم آن نیز سختی‌ها را تحمل می‌کنند زیرا در راه متقین هستند و بر آن اساس باید صبور باشند.

وی خاطرنشان کرد: امروز علی‌رغم همه دشمنی‌ها و سوءمدیریت‌ها و بی وفایی‌ها، این ملت ایران است که در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در صحنه است. عده‌ای تهدید می کنند که اگر ملت ایران با ما سازش نکند، ملت ایران گرسنه می ماند، گفت: جواب ملت ایران به آمریکا آن است که ما در مقابل شما خواهیم ایستاد.

انتهای پیام

captcha