گرامیداشت پیروزی انقلاب در راستای شعائر دینی است
کد خبر: 3784241
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴

گرامیداشت پیروزی انقلاب در راستای شعائر دینی است

گروه سیاست و اقتصاد ـ رئیس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: در تاریخ جمهوری اسلامی ایران گرامیداشت پیروزی انقلاب در راستای شعائر دینی ما است و ما این قیام را در دنباله قیام سیدشهدا(ع) می‌دانیم.

گرامیداشت پیروزی انقلاب در راستای شعائر دینی ما استبه گزارش ایکنا از کرمان، مهدی صدفی، رئیس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمان امروز شنبه، 6 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران با عرض تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه هر کشوری در تاریخ خود روزهای مهمی دارد که مردم آن کشور آن را محترم و گرامی می‌دارند، گفت: در تاریخ جمهوری اسلامی ایران گرامیداشت پیروزی انقلاب در راستای شعائر دینی ما است و ما این قیام را در دنباله قیام سیدشهدا(ع) می‌دانیم.
وی افزود: در مقطعی حضور داریم که دشمنان نظام با توسل به هر وسیله‌ای خواستار براندازی جمهوری اسلامی هستند.
رئیس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمان با بیان اینکه در این چند سال توطئه‌های بسیاری علیه نظام انجام شده که شهادت بسیاری از نخبگان و دانشمندان، بمب‌گذاری‌ها و به خاک و خون کشیدن مردم بی‌گناه ما از جمله این اقدامات است، بیان کرد: همان گونه که امام راحل، انقلاب را رهبری کردند و جلوی ظلم و ستم ایستادند مقام معظم رهبری نیز همان‌گونه این انقلاب را پیش می‌برند.
صدفی با اشاره به اینکه شورای سیاست‌گذاری و راهبردی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمان به ریاست حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان تشکیل شده است، تصریح کرد: 26 کارگروه زیرمجموعه ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با حضور تمام نهادها شکل گرفته است.
وی با بیان اینکه رعایت شئونات اسلامی، پرهیز از اسراف و دوری از برنامه‌های جناحی از جمله رویکردهای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: 8 هزار و 500 برنامه در قالب 150 عنوان در سراسر استان اعلام ‌شده است که برگزار می‌شود.
رئیس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه ویژه برنامه‌های کودکان، ورزشکاران، دانشگاهیان، فرهنگیان و مسابقات از جمله برنامه‌هایی است که در برنامه است، تأکید کرد: برنامه نورافشانی شب 22 بهمن و نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در پارک مادر از دیگر برنامه‌های این ایام است.
انتهای پیام

captcha